Select Page

نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA

نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین 2023 LABELEXPO SOUTH CHINA

نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA - businesstk.com

نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA

نمایشگاه چاپ و بسته بندی LABELEXPO SOUTH CHINA شانگهای چین 2023

نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای2023 در شهر شانگهای کشور چین، از تاریخ 14آذر تا 17آذر1402 برگزار می گردد.

توضیح مهم در خصوص تاریخ نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین 2023 LABELEXPO SOUTH CHINA

توجه داشته باشید که تاریخ های برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین 2023 LABELEXPO SOUTH CHINA، ممکن است با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان و شرکت های هماهنگ کننده و برگزارکننده، تغییر نماید.
به همین علت برای اطلاع از تغییرات احتمالی، وب سایت Shanghai New International Expo Centre (محل برگزاری نمایشگاه) را بررسی نمایید و یا بسته خدمات مشاوره نمایشگاهی شرکت افق پویان توسعه را خریداری نمایید.

آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
1402 02 15 Tam Tamin Banner 02 03
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت

صنایع چاپ و بسته بندی

صنایع چاپ و بسته بندی از بخش ها و بازارهای متنوعی تشکیل شده است که با برنامه ریزی به موقع، مشاوره مدیریت صحیح و دریافت مشاوره استراتژی مناسب می توان در هر یک از این بخش ها موفقیت های فراوانی به دست آورد.

متخصصان شرکت افق پویان توسعه، زنجیره ارزش صنایع چاپ و بسته بندی را با صرف زمان و پژوهش های متعدد طراحی و ترسیم نموده اند تا به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها در این صنعت و صنایع مشابه، بهترین خدمات مشاوره مدیریت را ارائه نمایند.

زنجیره ارزش صنایع چاپ و بسته بندی به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این صنعت و صنایع مشابه کمک می نماید تا بهترین موقعیت یابی را در صنعت خود انجام دهند و با افزایش مناسب حاشیه سود خود در این موقعیت ها، بیشترین ارزش افزوده را در کسب و کارهای مرتبط با فعالیت خود ایجاد نمایند.

توسعه کسب و کار در صنایع چاپ و بسته بندی

توسعه کسب و کار با روش ها و شیوه های متنوعی انجام می شود و با توجه به توانمندی های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کاری، باید مدل مناسب برای توسعه کسب کار در آن صنایع، همچون صنایع چاپ و بسته بندی طراحی و بهینه سازی شود.

برای طراحی و مناسب سازی مدل توسعه کسب و کار در صنایع چاپ و بسته بندی، متخصصان و مشاوران مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ابتدا با شناسایی مدل های موجود برای توسعه کسب و کار متناسب با شرایط سازمان، شرکت و کسب و کارهای مشابه، بهترین مدل ها را بر اساس شاخص های تخصصی، اولویت گذاری خواهند نمود.

پس از اولویت گذاری بهترین مدل های موجود برای توسعه کسب و کار در صنایع چاپ و بسته بندی، با استفاده از پژوهش های تخصصی، مدل توسعه کسب و کار مخصوص برای هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار را طراحی می نمایند و با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت در این خصوص، اقدام به بهینه سازی و بهبود این مدل کسب و کار خواهند نمود.

بازاریابی و تبلیغات در صنایع چاپ و بسته بندی

بازاریابی و تبلیغات برنامه ریزی شده، امری ضروری برای حضور و افزایش بازدهی در هر صنعتی به ویژه صنایع چاپ و بسته بندی می باشد.برای اطمینان از بازاریابی مناسب باید اقدام به تدوین برنامه بازاریابی مخصوص هر بخش نمود.متخصصان و خبرگان بازاریابی شرکت افق پویان توسعه با سابقه درخشان ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی،آماده طراحی و تدوین برنامه بازاریابی برای مشتریان می باشند.

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B یا بازاریابی Business to Business، نوعی از بازاریابی شرکتی یا بازاریابی کسب و کارها می باشد که با تعیین مخاطبان شما در صنایع چاپ و بسته بندی، سازمان ها و شرکت های این صنعت را هدف گذاری می نمایند. باید توجه داشت که برای انجام این مهم برنامه ریزی متفاوتی مورد نیاز می باشد.

متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه، با طراحی مدل بازاریابی B2B ویژه بخش بندی های بازار هدف شما، DNA بازاریابی متناسب با هر بخش را برای واحد بازاریابی و فروش سازمان شما طراحی می نمایند تا بتوانید سهم بیشتری از بازار شرکتی را به دست آورید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA برای بهبود و ارتقا بازاریابی B2B

با حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA و استفاده از خدمات مشاوره مدیریت و مشاوره بازاریابی شرکت افق پویان توسعه، می توانید به بهترین نحو ممکن مدل های بازاریابی B2B را در سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود پیاده سازی نمایید و مشتریان خود را در صنایع چاپ و بسته بندی هدف گذاری نمایید.

آموزش بازاریابی B2B برای سازمان ها شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنایع چاپ و بسته بندی

پس از طراحی مدل بازاریابی B2B متناسب با مشتریان و بخش های هدف گذاری شده شما در صنایع چاپ و بسته بندی، متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه با ارزیابی های دوره ای و ارائه آموزش های بازاریابی B2B، خلاء دانش بازاریابی B2B در کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن پوشش خواهند داد.
تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه و حضور به موقع و برنامه ریزی شده در نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA، بازدهی و رادمان قابل قبولی در این رویداد مهم و حیاتی داشته باشید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین

این رویداد نمایشگاهی تخصصی در خصوص صنایع چاپ و بسته بندی و پکیجینگ می باشد.
مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه با حضور در این رویداد با محصولات و خدمات جدید، نوآوری ها و روش های نوین، تجهیزات و ماشین آلات صنایع چاپ و بسته بندی آشنا خواهند شد.

محل برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین 2023 LABELEXPO SOUTH CHINA Shanghai New International Expo Centre
تلفن :00862128906666
وب سایت :http://www.sniec.net/

صنایع مرتبط با نمایشگاه چاپ و بسته بندی LABELEXPO SOUTH CHINA شانگهای چین 2023

صنعت بسته بندی
صنعت چاپ و پرینت
صنعت طراحی صنعتی
صنعت تبلیغات

مخاطبان نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین 2023 LABELEXPO SOUTH CHINA

سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها،  عموم تجار و بازرگانان

نمایشگاه پوشش های صنعتی آذر 1402

نمایشگاه صنایع چاپ و بسته بندی آذر 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه چاپ و بسته بندی آذر 1402 قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه چاپ و بسته بندی آذر 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی LABELEXPO SOUTH CHINA شانگهای چین 2023

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی LABELEXPO SOUTH CHINA شانگهای چین 2023 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.

خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین،

می توانید با تکمیل

فرم درخواست شرکت در نمایشگاه بین المللی

و یا می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه چاپ و بسته بندی LABELEXPO SOUTH CHINA شانگهای چین 2023، درخواست خود را مطرح نمایید.

نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین 1402

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای چاپ و بسته بندی می باشد و در سطح کشور چین و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ، محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.

خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA

شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین 2023 LABELEXPO SOUTH CHINA با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین 1402 طراحی و ارائه می نماید؛
طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین 1402، موجب بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.

کارواش ها ، واترجت های صنعتی شرکت نگین صنعت - خدمات مشاوره مدیریت - businesstk.com
نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین آذر 1402

نمایشگاه چاپ و بسته بندی که در شهر شانگهای چین برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره چاپ و بسته بندی این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده چاپ و بسته بندی آشنایی بیشتری پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.

افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی LABELEXPO SOUTH CHINA شانگهای چین 2023

شهر شانگهای چین میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف چاپ و بسته بندی می باشد که همه آن ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش چاپ و بسته بندی می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.

مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای چین

بازدید از نوآوری های اخیر صنایع چاپ و بسته بندی

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی صنایع چاپ و بسته بندی

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های صنایع چاپ و بسته بندی

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف صنایع چاپ و بسته بندی

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های صنایع چاپ و بسته بندی

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های صنایع چاپ و بسته بندی

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با صنایع چاپ و بسته بندی

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با صنایع چاپ و بسته بندی

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید صنایع چاپ و بسته بندی

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش صنایع چاپ و بسته بندی

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در صنایع چاپ و بسته بندی
و…

 

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب
مشاوره صنایع چاپ و بسته بندی

مفتخر هستیم تاکنون خدمات گسترده و ارزشمندی به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنایع چاپ و بسته بندی ارائه نموده ایم. این خدمات به صورت تخصصی و برای صنایع چاپ و بسته بندی طراحی و مناسب سازی شده است.

خدمات مشاوره مدیریت صنایع چاپ و بسته بندی ویژه سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای حاضر در این صنایع عبارتند از:

مشاوره عارضه یابی شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره برنامه ریزی استراتژی شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره طراحی ساختار سازمانی شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره مدل های تعالی برای شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره توسعه کسب و کار شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره مدیریت برند شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره بهینه سازی و طراحی(مجدد) مدل کسب و کار شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره تدوین طرح توجیهی(Business Plan) برای شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره مدیریت محصول برای شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره مدیریت نوآوری برای شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره بازاریابی (Marketing Plan) شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره تبلیغات شرکت های چاپ و بسته بندی

مشاوره برنامه ریزی فروش (Sales Plan) شرکت های چاپ و بسته بندی و …

 

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در این نمایشگاه با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

•کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگزاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، برای شرکت ها و مدیرانی که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات تخصصی مشاوره مدیریت می نمایند، مشاوره نمایشگاهی با شرایط ویژه ارائه می شود؛

سایر خدمات تخصصی مشاوره مدیریت شرکت افق پویان توسعه عبارتند از:
خدمات مشاوره برنامه ریزی استراتژی

خدمات مشاوره مدل کسب و کار

خدمات مشاوره ساختار سازمانی

خدمات مشاوره مدیریت برند

خدمات مشاوره توسعه کسب و کار

خدمات مشاوره قیمت گذاری

خدمات مشاوره مدیریت محصول

خدمات مشاوره خرید، ادغام و مشارکت (M&A)

خدمات مشاوره برنامه بازاریابی و مارکتینگ پلن

خدمات مشاوره برنامه ریزی فروش

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

شرح مختصر:

نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این صنایع، از تاریخ 14آذر تا17آذر1402 برگزار می گردد.

منبع:

EventsEye
https://www.eventseye.com/index.html

TradeFairDates

https://www.tradefairdates.com/”

Keywords:

نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402
نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 LABELEXPO SOUTH CHINA
نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین 2023
نمایشگاه چاپ و بسته بندی شانگهای
نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین
نمایشگاه چاپ و بسته بندی
مشاوره مدیریت صنایع چاپ و بسته بندی
LABELEXPO SOUTH CHINA
نمایشگاه چاپ و بسته بندی چین آذر 1402 – businesstk.com

طرح توجیهی فنی و اقتصادی Business Plan
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ -آذر 1402 MIPIM ASIA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ -آذر 1402 MIPIM ASIA

نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ -آذر 1402 MIPIM ASIA نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ 2023 MIPIM ASIA نمایشگاه صنعت املاک MIPIM ASIA هنگ...
نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی چین ۲۰۲۲

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی چین ۲۰۲۲

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی چین ۲۰۲۲   نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی شانگهای کشور چین(Analytica China) ۲۰۲۲ نمایشگاه تجهیزات...
نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی -آذر 1402 MACHINE TOOL INDONESIA - businesstk.com

نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی -آذر 1402

نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی -آذر 1402 MACHINE TOOL INDONESIA نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی 2023...
نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن بهمن 1402 FINE PROCESS TECHNOLOGY - businesstk.com

نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن بهمن 1402 FINE PROCESS

نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن بهمن 1402 FINE PROCESS TECHNOLOGY نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن 2024 FINE PROCESS TECHNOLOGY...
نمایشگاه صنایع غذایی و رستوران ها گواتمالا 2023 FERIA ALIMENTARIA - businesstk.com

نمایشگاه صنایع غذایی و رستوران ها گواتمالا 2023 FERIA

نمایشگاه صنایع غذایی و رستوران ها گواتمالا 2023 FERIA ALIMENTARIA نمایشگاه صنایع غذایی و رستوران ها FERIA ALIMENTARIA گواتمالا...
نمایشگاه صنعت کافه و نوشیدنی چین 2023 - businesstk.com

نمایشگاه صنعت کافه و نوشیدنی چین 2023

نمایشگاه صنعت کافه و نوشیدنی چین 2023 نمایشگاه صنعت کافه و نوشیدنی پکن چین 2023 نمایشگاه صنعت کافه و نوشیدنی پکن2023 در کشور...
نمایشگاه صنایع کاغذسازی هند -آذر 1402 PAPER - businesstk.com

نمایشگاه صنایع کاغذسازی هند -آذر 1402 PAPER

نمایشگاه صنایع کاغذسازی هند -آذر 1402 PAPER نمایشگاه صنایع کاغذسازی هند 2023 PAPER نمایشگاه صنایع کاغذسازی PAPER نویدا هند 2023...
نمایشگاه صنعت سکه انگلیس 2023 - businesstk.com

نمایشگاه صنعت سکه انگلیس 2023

نمایشگاه صنعت سکه انگلیس 2023 نمایشگاه صنعت سکه لندن انگلیس 2023 نمایشگاه صنعت سکه لندن2023 در شهر لندن کشور انگلیس، از تاریخ...
نمایشگاه مادر و کودک مالزی (آذر1402) IMBEX - INDONESIA MATERNITY, BABY & KIDS EXPO - businesstk.com

نمایشگاه مادر و کودک مالزی (آذر1402) IMBEX

نمایشگاه مادر و کودک مالزی (آذر1402) IMBEX - INDONESIA MATERNITY, BABY & KIDS EXPO نمایشگاه مادر و کودک مالزی 2023 IMBEX -...
بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA توکیو...
لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است معرفی  لوازم آشپزخانه آسمان مجموعه لوازم آشپزخانه آسمان با بیش از دو دهه سابقه...
گروه صنعتی شیشه کاوه - businesstk.com

گروه صنعتی شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه هلدینگ صنعتی شیشه کاوه  هلدینگ صنعتی شیشه کاوه در 5 گروه اصلی به شرح زیر مشغول به فعالیت می باشد:  ظروف...
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA...
پیشنهاد افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مرداد 1402 - BusinessTK.com

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402 ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 به مبلغ...
تصمیم افزایش سرمایه بیمه حافظ شهریور 1402 - BusinessTK.com

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 به مبلغ...
پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy