Select Page

دستگاه علامت‌گذاری امنیتی ثبت 109968

اختراع دستگاه علامت‌گذاری امنیتی

اختراع علامت‌گذاری امنیتی، روش و دستگاه برای خواندن علامت‌گذاری امنیتی، سند امنیتی علامت‌گذاری شده با علامت امنیتی، و روش و سیستم برای تأیید سند امنیتی مذکور ؛ فرصتی مناسب برای ایده پردازی و سرمایه گذاری در صنایع ایمنی

دستگاه علامت‌گذاری امنیتی ثبت 109968 - BusinessTK.com

دستگاه علامت‌گذاری امنیتی ثبت 109968

تامین و تجهیز ابزارآلات و ماشین های صنعتی تام تامین
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت
1402 02 15 Kadupul Flowers banner 003 495 99 05
رزرو هتل بلیط هواپیما تور نمایشگاهی تور صنعتی تور تجاری
آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران

دستگاه علامت‌گذاری امنیتی ثبت 109968

دستگاه علامت‌گذاری امنیتی

یک دستگاه علامت گذاری امنیتی یک ابزار مهم در اطمینان از ایمنی و یکپارچگی اطلاعات حساس است. این دستگاه برای ارائه یک علامت واضح و قابل مشاهده بر روی اسناد یا اشیاء طراحی شده است تا سطح امنیت آنها را نشان دهد و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کند.

هدف اصلی یک دستگاه علامت گذاری امنیتی جلوگیری از تهدیدات بالقوه و افراد غیر مجاز از دستکاری یا دسترسی به اطلاعات محرمانه است. با علامت گذاری واضح اسناد یا اشیاء با سطح امنیتی ، مشخص می شود که آیا کسی در تلاش است تا به اطلاعاتی که مجاز به مشاهده آن نیست دسترسی پیدا کند.

یکی از ویژگی های کلیدی یک دستگاه علامت گذاری امنیتی توانایی آن برای ارائه سطوح مختلف علامت گذاری امنیتی است. این به سازمان ها اجازه می دهد تا اسناد یا اشیاء خود را بر اساس حساسیت خود طبقه بندی کنند و سطح امنیتی مناسب را مطابق با آن تعیین کنند. به عنوان مثال ، اطلاعات بسیار طبقه بندی شده ممکن است نیاز به سطح بالاتری از علامت گذاری امنیتی در مقایسه با اسناد کمتر حساس داشته باشد.

دستگاه های علامت گذاری امنیتی اغلب از تکنیک های مختلفی برای ایجاد علامت های قابل مشاهده بر روی اسناد یا اشیاء استفاده می کنند. این تکنیک ها می توانند شامل برچسب های هولوگرافی ، علامت های آبی یا جوهر های تخصصی باشند که فقط در شرایط خاصی قابل مشاهده هستند. با استفاده از این تکنیک ها ، دستگاه علامت گذاری امنیتی تضمین می کند که علامت ها به راحتی قابل تکرار یا حذف نیستند.

علاوه بر ارائه علائم قابل مشاهده ، برخی از دستگاه های علامت گذاری امنیتی نیز شامل ویژگی های مخفی هستند. این ویژگی های مخفی بلافاصله با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند اما با استفاده از ابزار یا تکنیک های تخصصی قابل تشخیص هستند. ویژگی های مخفی یک لایه اضافی از امنیت را اضافه می کنند ، زیرا آنها راهی برای تأیید صحت اسناد یا اشیاء مشخص شده فراهم می کنند.

مزایای استفاده از دستگاه علامت گذاری امنیتی بسیار زیاد است. اولا ، به سازمان ها کمک می کند تا محرمانه بودن اطلاعات حساس خود را حفظ کنند. با علامت گذاری واضح اسناد یا اشیاء ، شناسایی هر گونه تلاش برای دسترسی غیرمجاز آسان تر می شود. این به عنوان یک بازدارنده عمل می کند و به جلوگیری از نقض امنیتی بالقوه کمک می کند.

ثانیا ، یک دستگاه علامت گذاری امنیتی وضعیت امنیتی کلی یک سازمان را افزایش می دهد. با دسته بندی اسناد یا اشیاء بر اساس سطح امنیت آنها ، سازمان ها می توانند کنترل های دسترسی مناسب را اجرا کنند و اطمینان حاصل کنند که فقط افراد مجاز به اطلاعات حساس دسترسی دارند.

این به محافظت در برابر تهدیدات داخلی کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که اطلاعات فقط برای کسانی که به آن نیاز دارند قابل دسترسی است.

در نهایت ، یک دستگاه علامت گذاری امنیتی نشان دهنده سطح امنیتی اسناد یا اشیاء است. این می تواند به ویژه در شرایطی که سطوح متعددی از امنیت در یک سازمان وجود دارد مفید باشد. با ارائه یک علامت واضح و قابل مشاهده ، برای افراد آسان تر می شود تا سطح مناسب امنیت مرتبط با یک سند یا شی را شناسایی کنند.

در نتیجه ، یک دستگاه علامت گذاری امنیتی ابزاری ضروری برای حفظ محرمانه بودن و یکپارچگی اطلاعات حساس است. با ارائه علائم قابل مشاهده و مخفی ، به جلوگیری از تهدیدات بالقوه کمک می کند و اطمینان حاصل می کند که فقط افراد مجاز به اطلاعات محرمانه دسترسی دارند. پیاده سازی یک دستگاه علامت گذاری امنیتی یک راه موثر برای سازمان ها برای افزایش وضعیت امنیتی کلی و محافظت در برابر نقض امنیتی بالقوه است.

علامت‌گذاری امنیتی، روش و دستگاه برای خواندن علامت‌گذاری امنیتی، سند امنیتی علامت‌گذاری شده با علامت امنیتی، و روش و سیستم برای تأیید سند امنیتی مذکور

علامت گذاری امنیتی یک روش برچسب گذاری اسناد یا اطلاعات برای نشان دادن سطح طبقه بندی امنیتی است. این یک عمل مهم در حفظ محرمانه بودن ، صداقت و در دسترس بودن داده های حساس است.

این فرآیند شامل اختصاص یک علامت گذاری خاص به یک سند یا اطلاعاتی است که با سطح طبقه بندی آن مطابقت دارد. علامت گذاری می تواند به شکل برچسب ، تمبر یا علامت آبی باشد و سطح حفاظت مورد نیاز برای سند را نشان می دهد.

برای خواندن علائم امنیتی ، یک دستگاه یا سیستم تخصصی لازم است. دستگاه یا سیستم باید قادر به خواندن دقیق و سریع علامت ها باشد تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات به درستی اداره می شود. فرآیند خواندن شامل اسکن سند یا اطلاعات و شناسایی علائم امنیتی است.

پس از شناسایی ، سیستم می تواند سطح مناسب پروتکل های امنیتی را برای اطمینان از محافظت از اطلاعات اعمال کند.

یک سند با علامت امنیتی سندی است که با علامت امنیتی خاص برچسب گذاری شده است. علامت گذاری سطح طبقه بندی اختصاص داده شده به سند را نشان می دهد و به عنوان هشدار به هر کسی که آن را اداره می کند که اطلاعات موجود در آن حساس است و نیاز به حفاظت دارد.

اسناد با علامت امنیتی باید با دقت و تنها توسط افرادی که دارای مجوز مناسب و نیاز به دانستن هستند ، اداره شوند.

برای تأیید صحت یک سند با علامت امنیتی ، یک سیستم یا فرآیند باید در محل باشد. سیستم باید بتواند علامت امنیتی را تأیید کند و اطمینان حاصل کند که سند به هیچ وجه دستکاری یا تغییر نکرده است.

فرآیند تأیید شامل بررسی علامت امنیتی در برابر پایگاه داده ای از علامت های مجاز و اطمینان از مطابقت سند با سطح طبقه بندی مورد انتظار است.

در نتیجه ، علامت گذاری امنیتی یک عمل ضروری در حفظ محرمانه بودن ، یکپارچگی و در دسترس بودن داده های حساس است.

این شامل اختصاص دادن علامت های خاص به اسناد یا اطلاعات برای نشان دادن سطح طبقه بندی آنها و اطمینان از اینکه آنها به درستی اداره می شوند. برای خواندن و تأیید علائم امنیتی ، دستگاه ها و سیستم های تخصصی لازم است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات محافظت شده و معتبر هستند.

اختراع دستگاه علامت‌گذاری امنیتی

اختراع دستگاه علامت‌گذاری امنیتی در مهر 1402 اختراعی نوین و قابل توجه می باشد؛ اختراع به معنای ایجاد محصول، روش، سیستم، دستگاه و یا فرآیند جدید است که به دلیل نوآوری و ابتکار، قابلیت های نوین نسبت به محصولات و فرآیندهای موجود و … می توان آن را به عنوان راه حلی جدید برای مسئله خاص در نظر گرفت.

اختراعات می‌توانند در زمینه‌های مختلفی از جمله فناوری، پزشکی، نفت و گاز، پتروشیمی، معادن، فولاد ، فناری اطلاعات (IT)، کشاورزی و … صورت بگیرند. اختراعات معمولاً با کسب حق اختراع، که به عنوان یک حق مالکیت فکری شناخته می‌شود، محافظت می‌شوند.

این حق به صاحب اختراع، شرکت سیکپا هولدینگ اس آ SICPA HOLDING SA حق تصمیم‌گیری در خصوص استفاده، تولید و فروش اختراع را می‌دهد و هرگونه استفاده غیرمجاز از اختراع، تحت قوانین حقوقی، پیگرد قانونی دارد. سرمایه گذاران نیز با سرمایه گذاری در اختراعات، به دنبال بهره‌برداری از پتانسیل سودآوری و توسعه آینده هستند.

سرمایه گذاری در هر اختراعی، نیازمند انواع خدمات مشاوره مدیریت از جمله مشاوره پایش و ارزیابی بازار، مشاوره برنامه ریزی استراتژی، طراحی مدل کسب و کار، برنامه ریزی و طراحی برنامه بازاریابی، برنامه ریزی فروش و … دستگاه علامت‌گذاری امنیتی برای بررسی دقیق و شناخت دقیق از اختراع می باشد.

سرمایه گذاران با سرمایه گذاری در اختراعات، به دنبال پر کردن خلاء های موجود و بر طرف کردن کاستی ها و بهره برداری از پتانسیل سودآوری و توسعه آینده هستند.
با توجه به اینکه بسیاری از اختراعات در زمینه های تخصصی صورت می‌گیرند، سرمایه گذاران باید دارای دانش و تخصص لازم در زمینه‌های مذکور باشند و یا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه، بهترین تصمیمات مقتضی را اتخاذ نمایند.

سرمایه گذاری در دستگاه علامت‌گذاری امنیتی

سرمایه گذاری در دستگاه علامت‌گذاری امنیتی، به عنوان یکی از روش‌های سرمایه گذاری در حوزه های صنایع ایمنی فناوری و نوآوری، می‌تواند ارائه دهنده راه حل های نوین برای ایجاد و افزایش رضایت مشتریان باشد و به سودآوری بالا و رشد سریع منجر شود.

سرمایه گذاران می‌توانند با خرید حق اختراع و استفاده از آن، محصولات خود را توسعه دهند، فرآیندهای خود را بهبود بخشند، چالش های موجود را برطرف نمایند و به دنبال بهره‌برداری از پتانسیل سودآوری و توسعه آینده باشند. با این حال، سرمایه گذاری در اختراعات، همراه با چالش هایی از جمله ریسک‌هایی مانند عدم پذیرش بازار، خطر انحصار و غیره باشد.

برای سرمایه گذاری در دستگاه علامت‌گذاری امنیتی، تجزیه تحلیل و بررسی حرفه ای و شناخت دقیق از اختراع و بازار هدف ضروری می باشد. برای این منظور، ممکن است نیاز باشد تا تحقیقات دقیقی در زمینه رقبا، محصولات مشابه، بازار هدف و … انجام شود. همچنین، نیاز است تا بررسی‌های قانونی و حقوقی لازم نیز صورت گیرد.

سرمایه گذاران معمولاً با توجه به عوامل موثر متعددی از جمله شاخص های پتانسیل سودآوری و ریسک های مرتبط با هر اختراع، تصمیم به سرمایه گذاری می‌گیرند. در صورت موفقیت در سرمایه گذاری اختراعات، بهبود و توسعه محصول و یا فرآیند جدید، سودآوری بالا و رشد سریع ممکن خواهد بود.

مشاوره سرمایه گذاری در دستگاه علامت‌گذاری امنیتی

به طور کلی برای سرمایه‌گذاری در اختراعات، ابتدا باید اطمینان حاصل کرد که اختراع درخواستی، مورد نیاز باشد و راه حلی برای مسئله ای خاص در صنعت مرتبط یا صنایع مشابه ارائه دهد و به مراتب پیشرفته تر و نوآورانه تر از اختراعات مشابه در بازار دست پیدا کند.

در ادامه، باید به دقت ویژگی های بازار و شرکت‌هایی که می‌توانند در آن بازار فعالیت کنند، مورد بررسی قرار گیرد. در نهایت، باید تصمیم گیری کنید که آیا سرمایه‌گذاری در دستگاه علامت‌گذاری امنیتی، اقتصادی است یا خیر.

با توجه به اینکه هر محصول و یا اختراع باید به صورت جداگانه و در ترکیب با خدمات و محصولات فعلی بررسی شود، متخصصان بین المللی و مشاوران خبره شرکت مشاوره مدیریت افق پویان توسعه آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی در این زمینه به شما می باشند.

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب
برای سرمایه‌گذاری در هر اختراعی یه ویژه اختراع دستگاه علامت‌گذاری امنیتی، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:
1. بررسی اختراع

ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که اختراع درخواستی واقعاً نوآورانه و قابلیت پذیرش در بازار صنایع ایمنی و صنایع مشابه را دارد؛ بررسی کنید که آیا اختراع بهبودی نسبت به روش‌ها، فناوری‌ها یا محصولات موجود دارد یا خیر.

2. تحقیق بازار

بررسی کنید که چه بازارهای مناسبی برای دستگاه علامت‌گذاری امنیتی در صنایع مشابه و یا میان محصولات جایگزین وجود دارد. بررسی کنید که آیا مشتریان و مصرف‌کنندگان، علاقه‌مند به استفاده از این اختراع هستند و آیا توان رقابت با سایر رقبا را دارید.

3. تحلیل هزینه و سود

برآورد هزینه‌های توسعه، تولید، بازاریابی، فروش و .. دستگاه علامت‌گذاری امنیتی را انجام دهید و سود پتانسیلی را برآورد کنید. باید مطمئن شوید که سرمایه‌گذاری در این اختراع به صورت مالی، منطقی است.

4. جستجوی سرمایه‌گذار

با جستجو در بانک‌های اطلاعاتی، شبکه‌های اجتماعی و رویدادهای صنعتی، سرمایه‌گذارانی را پیدا کنید که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه اختراعات هستند. مطالعه قوانین و شروط سرمایه‌گذاری آن‌ها را انجام داده و با آن‌ها تماس بگیرید.

5. مناظره و مذاکره

با سرمایه‌گذاران، دیدار کنید و درباره جزییات فنی، قابلیت‌های بازار، هزینه‌ها و سودآوری صحبت کنید. قرارداد سرمایه‌گذاری را با دقت بخوانید و در صورت نیاز با یک وکیل قبل از امضا آن مشورت کنید.

خدمات مشاوره مدیریت

متخصصان بین المللی خدمات مشاوره مدیریت شرکت افق پویان توسعه با سوابق درخشان، آماده ارائه خدمات مشاوره برای سرمایه گذاری تخصصی در صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی، از قبیل موارد زیر می باشد:

– مشاوره برندینگ صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی
– مشاوره مدیریت پروژه صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی
– مشاوره مدیریت ریسک صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی
– مشاوره مدیریت محصول صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی
– مشاوره برنامه بازاریابی صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی
– مشاوره برنامه ریزی استراتژی صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی
– مشاوره در زمینه تحقیق و توسعه صنایع ایمنی و دستگاه علامت‌گذاری امنیتی

مدیریت اختراع

مدیریت اختراع شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و رویه‌هایی است که برای بهره برداری از اختراع و به حداکثر رساندن ارزش آن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فعالیت‌ها عبارتند از:

1. تحلیل محیط

تحلیل محیط صنعت و صنایع مرتبط با اختراع دستگاه علامت‌گذاری امنیتی و صنایع مشابه یکی از مهم ترین اقدامات برای مدیریت اختراع می باشد.

تحلیل اختراع یک فرآیند کارآمد است که به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها کمک می‌کند تا ارزش اختراع خود را درک کنند و تصمیمات استراتژیک مناسبی را برای بهره‌برداری بهینه از آن بگیرند. این فرآیند شامل بررسی جوانب مختلف اختراع، ارزیابی قابلیت‌ها و محدودیت‌های آن، و تحلیل محیط داخلی و خارجی است.

2. برنامه ریزی برای توسعه

برای به حداکثر رساندن ارزش اختراع تودور دینوئو Todor DINOEV، باید با انجام اقدامات تخصصی و برنامه ریزی شده، آن را توسعه داد. این موضوع شامل تحقیق و توسعه، طراحی، ساخت و تولید، آزمایش و ارزیابی و بهینه‌سازی فرآیندهای تولید است.

برنامه‌ریزی برای توسعه اختراع، فرآیندی است که به کمک آن می‌توان اهداف و استراتژی‌هایی را برای بهره‌برداری بهینه از اختراع و توسعه آن تعیین کرد. در این فرآیند، به بررسی نقاط قوت و ضعف اختراع، فرصت‌ها و تهدیدات موجود در بازار، و تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های عملیاتی برای بهبود عملکرد اختراع پرداخته می‌شود.

3. تحلیل بازار و برنامه ریزی بازاریابی

برای بهره‌برداری از اختراع تودور دینوئو Todor DINOEV، باید برنامه ریزی بازاریابی و برنامه ریزی فروش مناسب طراحی گردد؛ باید بازار محصولات مشابه و رقبای موجود برای اختراع بررسی شود و راهکارهای بازاریابی مناسب پیدا شود.

تحلیل بازار و برنامه‌ریزی بازاریابی اختراع، فرآیندی است که به کمک آن می‌توان با شناسایی نیازهای مشتریان، بازارهای هدف و رقبا، استراتژی‌های بازاریابی مناسب برای بهره‌برداری بهینه از اختراع تعیین کرد. در این فرآیند، به بررسی جوانب مختلف اختراع، شناسایی مشتریان هدف، تحلیل رقبا و بازار، و تعیین استراتژی‌های بازاریابی مناسب برای بهبود فروش و استفاده از اختراع پرداخته می‌شود.

4. پیش بینی، مانیتورینگ و به‌روزرسانی

باید به دقت پیگیری شود که آیا تودور دینوئو Todor DINOEV همچنان نوآورانه است و نیازها و خلاء های موجود را برطرف می نماید و قابلیت پذیرش در بازار را دارد یا خیر. در صورت لزوم، باید اختراع را به‌روزرسانی کنید.

پیش‌بینی، مانیتورینگ، تحلیل نیازهای فعلی، به‌روزرسانی اختراع و … فرآیندهایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان بهبود عملکرد و بهره‌وری اختراع را تضمین کرد. در این فرآیندها، با استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده از بازار و رقبا، عملکرد اختراع مورد بررسی قرار می‌گیرد و با به‌روزرسانی و بهینه‌سازی آن، بهبود عملکرد و افزایش درآمد حاصل می‌شود.

5. مدیریت حساب های مالی و مدیریت هزینه

باید هزینه‌های توسعه، تولید و بازاریابی را به دقت مدیریت کنید تا به حداکثر رساندن سود و کاهش هزینه‌ها کمک شود.

مدیریت حساب‌های مالی و مدیریت هزینه اختراع، فرآیندهایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان هزینه‌های اختراع را کنترل کرده و بهینه‌سازی هزینه‌های مربوط به توسعه و بهبود اختراع را تضمین کرد. در این فرآیندها، با مدیریت حساب‌های مالی و بودجه‌بندی مناسب، هزینه‌های اختراع کنترل شده و با بهینه‌سازی هزینه‌های توسعه و بهبود اختراع، بهبود عملکرد و افزایش درآمد حاصل می‌شود.

6. مدیریت حقوقی و مدیریت حقوق مالکیت فکری

باید با استفاده از ابزارها و روش های حقوقی تخصصی و مستند، حقوق مالکیت فکری اختراع تودور دینوئو Todor DINOEV را به دقت مدیریت کنید تا جلوی سوء استفاده های احتمالی از آن را بگیرید.

مدیریت حقوقی و مدیریت حقوق مالکیت فکری اختراع، فرآیندهایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان حقوق مالکیت فکری اختراع را مدیریت نمود و تضمین کرد که این حقوق به درستی احترام گذاشته شود. در این فرآیندها، با مدیریت حقوقی و حفاظت از حقوق مالکیت فکری، امنیت و قابلیت اعتماد اختراع، تضمین می‌شود.

متن کامل جزئیات آگهی ثبت اختراع

“جزئیات آگهی

شماره روزنامه: ۲۲۸۸۸ تهران
شماره صفحه روزنامه: ۵۲
تاریخ روزنامه: ۱۴۰۲/۷/۳۰
شماره نامه اداره ثبت: ۱۴۰۲۵۰۸۴۰۰۰۳۰۰۱۰۹۷
تاریخ نامه اداره ثبت: ۱۴۰۲/۷/۲۲
آگهی ثبت اختراع
شماره اظهارنامه اختراع: ۱۴۰۱۵۰۱۴۰۰۰۳۰۰۸۶۵۱ مورخ: ۰۶/۱۲/۱۴۰۱
شماره ثبت اختراع: ۱۰۹۹۶۸ مورخ: ۲۲/۰۷/۱۴۰۲

مالک اختراع : شرکت سیکپا هولدینگ اس آ ( ۱۰۰ %)
SICPA HOLDING SA
نوع شخص حقوقی:با مسئولیت محدود شماره ثبت: CH-۱۷۰-۳۰۲۰۷۸۱-۶
نشانی: اونیو دی فلوریسنت ۴۱ ۱۰۰۸ پریلی سوئیس
نشانی به لاتین:
Avenue de Florissant ۴۱ ۱۰۰۸ Prilly Switzerland
تابعیت: سوئیس

نام مخترع: تودور دینوئو Todor DINOEV
نشانی: روت دی لا مالادییر ۴ ۱۰۲۲ چاوانس-پرس-رونان سوئیس
Route de la Maladiere ۴ ۱۰۲۲ Chavannes-pres-Renens Switzerland
تابعیت: بلغارستان
نام مخترع: زیویر سدریک رائمی Xavier Cedric RAEMY
نشانی: روت دی آرنییر ۴۰ ۱۰۹۲ بلمونت-سر-لوزان سوئیس
Route d’Arnier ۴۰ ۱۰۹۲ Belmont-sur-Lausanne Switzerland
تابعیت: سوئیس

نام مخترع: آندریا کالگری Andrea CALLEGARI
نشانی: رو دی بسانژ ۴۷بی، ۱۰۲۴ ایکوبلنس سوئیس
Rue de Bassenges ۴۷b, ۱۰۲۴ Ecublens Switzerland
تابعیت: سوئیس
نام مخترع: جین-لوک دورییر Jean-Luc DORIER
نشانی: چمین دی کوکن ۱۰ ۱۰۳۰ بوسیگنی سوئیس
Chemin de Cocagne ۱۰ ۱۰۳۰ Bussigny Switzerland
تابعیت: سوئیس
نام مخترع: بنیتو کارنرو Benito CARNERO
نشانی: چمین دو گرب ۱۰ ۱۰۲۸ پریورنجس سوئیس
Chemin du Grebe ۱۰ ۱۰۲۸ Preverenges Switzerland
تابعیت: سوئیس

نام مخترع: اوگنی لوگینوو Evgeny LOGINOV
نشانی: اونیو دو شاتو ۱۱ ۱۰۲۰ رونان سوئیس
Avenue du Chateau ۱۱ ۱۰۲۰ Renens Switzerland
تابعیت: سوئیس

نام نماینده قانونی : سیدعلی لقائی
نشانی: استان تهران – شهرستان تهران – بخش مرکزی – شهر تهران-ولیعصر-خیابان ولیعصر-خیابان شهیدفیض اله عاطفی-پلاک ۱۰۰-ساختمان پرشیا-طبقه هشتم-واحد ۱۵

موضوع اختراع : علامت‌گذاری امنیتی، روش و دستگاه برای خواندن علامت‌گذاری امنیتی، سند امنیتی علامت‌گذاری شده با علامت امنیتی، و روش و سیستم برای تأیید سند امنیتی مذکور

“”SECURITY MARKING, METHOD AND DEVICE FOR READING THE SECURITY MARKING, SECURITY DOCUMENT MARKED WITH THE SECURITY MARKING, AND METHOD AND SYSTEM FOR VERIFYING SAID SECURITY DOCUMENT””
طبقه بندی بین المللی: B۴۲D ۳۰۵/۲۵;B۴۲D ۳۶۹/۲۵;

شماره اظهارنامه مقدم: PCT/EP۰۷۳۸۶۴/۲۰۲۱ تاریخ: ۰۸/۰۶/۱۴۰۰ محل تسلیم: اتحادیه اروپا
شماره اظهارنامه مقدم: ۲۰۱۹۴۰۵۷.۴ تاریخ: ۱۲/۰۶/۱۳۹۹ محل تسلیم: اتحادیه اروپا
مدت حمایت از تاریخ ۰۸/۰۶/۱۴۰۰ الی ۰۸/۰۶/۱۴۲۰ به مدت ۲۰ سال ، منوط به پرداخت هزینه ثبت سالانه در مهلت قانونی می باشد.”

Patent Advertisement No 109968

“Details of the ad

The newspaper number is 22888 Tehran.
Page number of the newspaper: 52
The newspaper was dated 30/7/1402.
The number of the registry office is 140250840003001097.
The date of the registration office is 22/7/1402.
Patent ad
The patent number is 140150140003008651 dated 06/12/1401.
Patent number: 109968 dated: 22/07/1402

Owner of the invention: SICPA Holdings SA (100%)
SICPA HOLDING SA
Type of legal entity: limited liability registration number: CH-170-3020781-6
Address: oneo de Florissant 41 1008 Prilly Switzerland
Address in Latin:
Avenue de Florissant 41 1008 Prilly Switzerland
Citizenship: Switzerland

Inventor name: Todor DINOEV
Address: Ruth De La maladière 4 1022 chavanes-press-Ronan Switzerland
Route de la Maladiere 4 1022 Chavannes-pres-Renens Switzerland
Citizenship: Bulgaria
Inventor name: Xavier Cedric RAEMY
Address: Ruth D. arnier 40 1092 Belmont-Sir-Lausanne Switzerland
Route d’arnier 40 1092 Belmont-sur – Lausanne Switzerland
Citizenship: Switzerland
Inventor name: Andrea Callegari
Address: 47B, 1024 ecobelensis Switzerland
Rue de Bassenges 47B, 1024 Ecublens Switzerland
Citizenship: Switzerland

The name of the inventor is Jean – Luc DORIER.
Address: Chemin de cocon 10 1030 bosigny Switzerland
Chemin de Cocagne 10 1030 Bussigny Switzerland
Citizenship: Switzerland
Inventor name: Benito Carnero Benito CARNERO
Address: Chemin du grab 10 1028 prioranges Switzerland
Chemin du Grebe 10 1028 Preverences Switzerland
Citizenship: Switzerland
Name of the inventor: Evgeny LOGINOV
Address: oneo do Chateau 11 1020 Ronan Switzerland
Avenue du Chateau 11 1020 Renens Switzerland
Citizenship: Switzerland

Name of the legal representative: Syed Ali Lakai
Address: Tehran province-Tehran City-central part-Tehran City-valiyasar-valiyasar Street-Shahid Faizullah emotional street-plaque 100-Persia building-eighth floor-unit 15

Subject of the invention: security marking, method and device for reading security marking, security document marked with security mark, and method and system for verifying the said security document

“”””SECURITY MARKING, METHOD AND DEVICE FOR READING THE SECURITY MARKING, SECURITY DOCUMENT MARKED WITH THE SECURITY MARKING, AND METHOD AND SYSTEM FOR VERIFYING SAID SECURITY DOCUMENT””””
The International Classification is B42D 305/25;B42D 369/25;
The number of the preliminary Declaration: PCT/EP073864/2021 date: 08/06/1400 place of surrender: EU
The number of the declaration is: 20194057.4 date: 12/06/1399 place of surrender: EU
The period of support from 08/06/1400 to 08/06/1420 for 20 years is subject to the payment of the annual registration fee within the legal deadline.”””

شرح مختصر

دستگاه علامت‌گذاری امنیتی ثبت 109968 اختراعی نوین و قابل توجه می باشد؛ این اختراع بسیار ارزشمند به معنای نحولی نوین در صنعت صنایع ایمنی یک …

 منابع:

روزنامه رسمی

https://www.rrk.ir/

بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
کفش تتیس - برند برتر شرکت پردیس پوش پویا نیر - businesstk.com

کفش تتیس – برند برتر شرکت پردیس پوش پویا نیر

کفش تتیس - برند برتر شرکت پردیس پوش پویا نیر گروه صنعتی پردیس نیـر در بهار سال ۱۳۹۷ با چشم انداز تولید کفش، کیف و پوشاک اسپورت،...
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1403

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1403

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1403 نمایشگاه ایران بیوتی 1403 نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی، و ماشین...
برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی اجتماعی و تاثیر باورهای محیط زیستی در شهرداری همدان

برنامه بازاریابی اجتماعی و تاثیر محیط زیست در شهرداری همدان تحلیلی بر تاثیرگذاری برنامه های بازاریابی اجتماعی اجرا شده توسط...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy