Select Page

واحد مستقل

خدمات واحد مستقل سازمانی

ما در افق پویان توسعه با همکاری متخصصان خبره در گروه‌های متعدد تخصصی صنعتی، مدیریتی، بازاری و … تلاش می‌کنیم تا نیازهای شرکت شما را به بهترین شکل ممکن، مرتفع کنیم.
برای رفع نیازهای شما به واحد‌های خاص مدیریتی، همانند واحد استراتژی، عارضه‌یابی، حسابداری مدیریت و … و همچنین، کاهش هزینه و دغدغه شما، اقدام به تشکیل واحد‌های مستقل سازمانی برای شما، مطابق و ویژه نیازهای کسب‌وکار شما، می‌نماییم.
در واقع، واحد مستقل سازماني، واحد تخصصی تابع شرکت شما می‌باشد كه به منظور اعمال اختيارات و انجام وظايف تخصصی مورد نیاز شما در شرکت افق پویان توسعه تشکیل می‌گردد.
این نوع واحد سازمانی، از طرفی، تمامی نیازهای شرکت شما به تخصص مربوطه را پاسخگو خواهد بود و هرآنچه شما از آن واحد، انتظار دارید را به شما ارائه می‌دهد و از طرف دیگر با کاهش هزینه‌های شما، جهت استقرار واحد خاص و کاهش دغدغه‌ها و درگیری‌های کاری، به شما کمک می‌کند تا نیرو و تلاش خود را صرف تخصص خود نمایید.
ما در افق پویان توسعه، مطمئن هستیم که شرکت‌ها با پرداختن به تخصص اصلی خودشان و توسعه آن، موفق‌تر هستند و برای تحقق این مهم، واحد‌های مستقل سازمانی را برای شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی طراحی نموده‌ایم تا با کاهش دغدغه‌های صاحبان کسب و کار و مدیران ارشد سازمان‌ها در موفقیت هرچه بیشتر آن‌ها، سهیم باشیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص واحد‌های مستقل سازمانی، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

پیشنهاد ما

مشاوره استراتژی

مشاوره

Business Model

مشاوره مدیریت محصول

مشاوره

Marketing Plan

نیاز روز نوآوری

نیاز روز کارآفرینی

نیاز روز عارضه‌یابی

نیاز روز پسا کرونا

نیاز روز محیط زیست

نیاز روز Edge Strategy

ادغام و تملک

ادغام و تملک با 3 رویکرد ارزیابی و ارزش گذاری

ادغام و تملک با 3 رویکرد ارزیابی و ارزش گذاری ادغام و تملک شرکت ها و کسب و کارها (M&A) نقش مهمی در چشم انداز هر هولدینگ و...
استراتژی های مناسب در شرایط عدم قطعیت - businesstk.com

استراتژی های مناسب در شرایط عدم قطعیت

استراتژی های مناسب در شرایط عدم قطعیت هرگز نمی توان شرایط ایده آل و واضح برای کسب و کار و سازمان متصور شد، اما مدیران شرکت ها می...
منابع در استاندارد IATF - businesstk.com

منابع در استاندارد IATF

منابع در استاندارد IATF استاندارد IATF 16949 ویرایش 2016 – (IATF 16949:2016) امروزه در شرکت ها و کسب و کارها، با توجه به نیاز...
[instagram-feed captionlinks=true]