Select Page
1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت نوآوری 004

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

مدیریت نوآوری یا مدیریت خلاقیت و نوآوری ( Innovation Management) یک رشته علمی میان رشته‌ای است و یکی از گرایش‌های تخصصی علم خلاقیت، نوآوری‌شناسی (Creanovatology) تحت عنوان خلاقیت نوآوری‌شناسی سازمانی-مدیریتی، محسوب می‌گردد.

موضوع این رشته، مدیریت فرآیندها و پدیده‌های خلاقیت و نوآوری در سازمان‌ها می‌باشد.

مدیریت خلاقیت و نوآوری به دلیل ماهیت موضوعی و حوزه دانشی میان رشته‌ای و چند تخصصی بسیار گسترده‌ای را شامل می‌گردد و با دیگر مفاهیم و رویکردهای سازمانی و مدیریتی مانند :

مدیریت دانش، یادگیری سازمانی، مدیریت سرمایه‌های فکری، مدیریت فناوری، مدیریت تحقیق و توسعه، مدیریت ارزش، مهندسی محصول جدید، مهندسی نوآوری، مهندسی سیستم، مدیریت پروژه، کارآفرینی، مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی، ارتباط زیادی دارد.

شرکت افق پویان توسعه، با بهره‌مندی از متخصصان مدیریت نوآوری، بهترین خدمات را جهت شناسایی و خلق نوآوری‌های ارزشمند برای صنعت و مشتریان در اختیار شما قرار می‌دهد تا با این نوآوری‌ها، مشتریان بیشتر و وفادارتری به دست آورید و شرکت و سازمان خود را در میان رقبا متمایز سازید و به برتری نسبی در صنعت برسید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص خدمات مشاوره مدیریت نوآوری، لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید؛ کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

پیشنهاد ما

1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy

اعطای نمایندگی فروش خدمات مشاوره مدیریت - https://businesstk.com/

اعطای نمایندگی فروش خدمات مشاوره مدیریت

اعطای نمایندگی فروش خدمات مشاوره مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ارائه دهنده انواع خدمات مشاوره مدیریت، آماده همکاری با اشخاص حقیقی...
نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1403

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1403

نمایشگاه ایران بیوتی و کلین 1403 نمایشگاه ایران بیوتی 1403 نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی، و ماشین...
نمایشگاه نفت و گاز عراق آذر 1402 ERBIL OIL & GAS - businesstk.com

نمایشگاه نفت و گاز عراق آذر 1402 ERBIL OIL & GAS

نمایشگاه نفت و گاز عراق آذر 1402 ERBIL OIL & GAS نمایشگاه نفت و گاز عراق 2023 ERBIL OIL & GAS نمایشگاه نفت و گاز ERBIL...
[instagram-feed captionlinks=true]

مشاوره مدیریت نوآوری

خدمات مدیریت
مشاوره مدیریت نوآوری

مشاوره مدیریت
مشاوره مدیریت نوآوری

نوآوری ارزشمند
مشاوره مدیریت نوآوری

innovation
طراحی مدل

نوآوری به معنای مدرن آن یعنی «یک ایده جدید، افکار خلاق، اشکال جدیدی از دستگاه‌ها یا روش‌ها».

[۱] نوآوری، بکارگیری ایده‌های نوین ناشی از خلاقیت است. در واقع به پیاده ساختن ایدهٔ ناشی از خلاقیت که به صورت یک محصول یا خدمت تازه ارائه شود، نوآوری گویند.[۲] نوآوری با ایده پردازی و اختراع تفاوت دارد.
اختراع به معنای «پدیدآوردن محصول جدید» است، اما نوآوری فراتر از آن است و به معنای «معرفی محصولی تازه» است که با ابداع و عرضه صورت می‌گیرد.

[۳] امروزه نوآوری، از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی به‌شمار می‌رود. نوآوری به فضای اجتماعی به عنوان پشتیبان کارآفرینی نیاز دارد. غالباً نوآوری‌های اجتماعی و نوآوری‌های تجاری موجد یکدیگر هستند.[۳]

تعریف نوآوری
یک تعریف نوآوری ، اجرای صحیح ایده های خلاق است.
نوآوری عبارت است از انتخاب ایده های درست و اجرای صحیح فرآیند تبدیل آن به محصولات ، خدمات ، و فرآیندهایی به منظور دستیابی به سود و رشد. اگر یک سرمایه گذار بخواهد ظرفیت نوآوری خود را افزایش دهد ، سطح بالایی از خلاقیت مورد نیاز است.
ایده جدید اشاره به درک نیاز جدید مشتری یا روش جدید تولید دارد و از طریق جمع‌آوری اطلاعات با دیدگاه کارآفرینانه توسعه می‌یابد. در فرایند کاربردی شدن ایده جدید، به صورت محصول، فرایند یا خدمت، به کاهش هزینه و افزایش بهره‌وری باید توجه شود.
نوآوری زمانی رخ می‌دهد که ایده به صورت محصول، فر آیند یا خدمتی از چرخه فناوری و جویبار نوآوری ، بتواند به کمک انجام دگرگونی‌های ناپیوسته در سازمان به امتیازهای حاصل از آن‌ها برسد.
در واقع در دنیایی که سریع در حال تغییر است ، ضرورت نوآوری افزایش میابد. [۸]لذا نوآوری برای رشد ، ادامه دادن به رقابت ، و تطبیق با نیاز های در حال تغییر مشتری ، ضروری است.

فرم های نوآوری
پدیده نوآوری چند بعدی و بسیار پیچیده است.
“”نوآوری همراه است با توان دیدن اتصالات ، برای تعیین فرصتها و کسب مزیت از آنها. نوآوری ، ایجاد تغییر است که در چندین فرم مختلف انجام میشود. نوآوری محصول Product Innovation از طریق تغییر در چیزها ، نوآوری فرآیند Process Innovation از طریق تغییر در روش ایجاد و انتقال ، نوآوری جایگاه Position Innovation از طریق تغییر در مفهوم معرفی محصولات و خدمات ، و نوآوری الگو Paradigm innovation از طریق تغییر اصول مدلهای ذهنی که چارچوب فعالیتهای سازمان را شکل میدهد. [۱۱]

نوآوری محصول
نوآوری محصول ، معرفی کالا یا خدماتی است که با توجه به ویژگی ها و کاربرد مورد نظر ، یا نوین است و یا به طور قابل توجهی بهبود یافته است.
بر اساس شواهد تحقیقاتی، ارتباط تنگاتنگی بین عملکرد بازار با محصولات جدید وجود دارد.
ایجاد تمایز در محصول نیازمند نیازمند ایده نوین و کاربردی است. ایجاد تمایز شامل شکل ، قابلیتها ، شخصی سازی ، کیفیت عملکرد ، قابلیت انطباق ، دوام ، اطمینان ، و سبک میشود.

مشاوره مدیریت نوآوری

مشاوره مدیریت نوآوری خدمات مدیریت مشاوره مدیریت نوآوری ارزشمند innovation مشاوره مدیریت نوآوری