Select Page

نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن اسفند 1402 FOODEX

نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن 2024 FOODEX

نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن اسفند 1402 FOODEX - businesstk.com

نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن 2024 FOODEX

نمایشگاه صنایع غذایی FOODEX توکیو ژاپن 2024

نمایشگاه صنایع غذایی توکیو2024 در شهر توکیو کشور ژاپن، از تاریخ 15اسفند تا 18اسفند1402 برگزار می گردد.

توضیح مهم در خصوص تاریخ نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن 2024 FOODEX

توجه داشته باشید که تاریخ های برگزاری نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن 2024 FOODEX، ممکن است با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان و شرکت های هماهنگ کننده و برگزارکننده، تغییر نماید.
به همین علت برای اطلاع از تغییرات احتمالی، وب سایت Tokyo International Exhibition Center (Tokyo Big Sight) (محل برگزاری نمایشگاه) را بررسی نمایید و یا بسته خدمات مشاوره نمایشگاهی شرکت افق پویان توسعه را خریداری نمایید.

آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
1402 02 15 Tam Tamin Banner 02 03
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت

صنایع غذایی

صنایع غذایی از بخش ها و بازارهای متنوعی تشکیل شده است که با برنامه ریزی به موقع، مشاوره مدیریت صحیح و دریافت مشاوره استراتژی مناسب می توان در هر یک از این بخش ها موفقیت های فراوانی به دست آورد.

متخصصان شرکت افق پویان توسعه، زنجیره ارزش صنایع غذایی را با صرف زمان و پژوهش های متعدد طراحی و ترسیم نموده اند تا به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها در این صنعت و صنایع مشابه، بهترین خدمات مشاوره مدیریت را ارائه نمایند.

زنجیره ارزش صنایع غذایی به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این صنعت و صنایع مشابه کمک می نماید تا بهترین موقعیت یابی را در صنعت خود انجام دهند و با افزایش مناسب حاشیه سود خود در این موقعیت ها، بیشترین ارزش افزوده را در کسب و کارهای مرتبط با فعالیت خود ایجاد نمایند.

توسعه کسب و کار در صنایع غذایی

توسعه کسب و کار با روش ها و شیوه های متنوعی انجام می شود و با توجه به توانمندی های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کاری، باید مدل مناسب برای توسعه کسب کار در آن صنایع، همچون صنایع غذایی طراحی و بهینه سازی شود.

برای طراحی و مناسب سازی مدل توسعه کسب و کار در صنایع غذایی، متخصصان و مشاوران مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ابتدا با شناسایی مدل های موجود برای توسعه کسب و کار متناسب با شرایط سازمان، شرکت و کسب و کارهای مشابه، بهترین مدل ها را بر اساس شاخص های تخصصی، اولویت گذاری خواهند نمود.

پس از اولویت گذاری بهترین مدل های موجود برای توسعه کسب و کار در صنایع غذایی، با استفاده از پژوهش های تخصصی، مدل توسعه کسب و کار مخصوص برای هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار را طراحی می نمایند و با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت در این خصوص، اقدام به بهینه سازی و بهبود این مدل کسب و کار خواهند نمود.

بازاریابی و تبلیغات در صنایع غذایی

بازاریابی و تبلیغات برنامه ریزی شده، امری ضروری برای حضور و افزایش بازدهی در هر صنعتی به ویژه صنایع غذایی می باشد.برای اطمینان از بازاریابی مناسب باید اقدام به تدوین برنامه بازاریابی مخصوص هر بخش نمود.متخصصان و خبرگان بازاریابی شرکت افق پویان توسعه با سابقه درخشان ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی،آماده طراحی و تدوین برنامه بازاریابی برای مشتریان می باشند.

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B یا بازاریابی Business to Business، نوعی از بازاریابی شرکتی یا بازاریابی کسب و کارها می باشد که با تعیین مخاطبان شما در صنایع غذایی، سازمان ها و شرکت های این صنعت را هدف گذاری می نمایند. باید توجه داشت که برای انجام این مهم برنامه ریزی متفاوتی مورد نیاز می باشد.

متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه، با طراحی مدل بازاریابی B2B ویژه بخش بندی های بازار هدف شما، DNA بازاریابی متناسب با هر بخش را برای واحد بازاریابی و فروش سازمان شما طراحی می نمایند تا بتوانید سهم بیشتری از بازار شرکتی را به دست آورید.

نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن اسفند 1402 FOODEX برای بهبود و ارتقا بازاریابی B2B

با حضور در نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن اسفند 1402 FOODEX و استفاده از خدمات مشاوره مدیریت و مشاوره بازاریابی شرکت افق پویان توسعه، می توانید به بهترین نحو ممکن مدل های بازاریابی B2B را در سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود پیاده سازی نمایید و مشتریان خود را در صنایع غذایی هدف گذاری نمایید.

آموزش بازاریابی B2B برای سازمان ها شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی

پس از طراحی مدل بازاریابی B2B متناسب با مشتریان و بخش های هدف گذاری شده شما در صنایع غذایی، متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه با ارزیابی های دوره ای و ارائه آموزش های بازاریابی B2B، خلاء دانش بازاریابی B2B در کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن پوشش خواهند داد.
تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه و حضور به موقع و برنامه ریزی شده در نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن اسفند 1402 FOODEX، بازدهی و رادمان قابل قبولی در این رویداد مهم و حیاتی داشته باشید.

نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن

نمایشگاه صنایع غذایی توکیو، طیف گسترده ای از دسته بندی مواد غذایی و نوشیدنی از جمله محصولات تازه، غذاهای فرآوری شده، شیرینی، نوشیدنی و تجهیزات بسته بندی و فرآوری مواد غذایی را پوشش می دهد.
مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه با حضور در این رویداد با محصولات و خدمات جدید، نوآوری ها و روش های نوین، تجهیزات و ماشین آلات صنایع صنایع غذایی آشنا خواهند شد.

این نمایشگاه، یکی از بزرگترین و برجسته ترین نمایشگاه های تجاری در منطقه آسیا و اقیانوسیه برای صنعت غذا و نوشیدنی است. این رویداد بستری را برای متخصصان مواد غذایی و نوشیدنی از سراسر جهان فراهم می کند تا محصولات خود را به نمایش بگذارند، با کارشناسان صنعت ارتباط برقرار کنند و فرصت های تجاری جدید را بررسی کنند.

صنایع مرتبط با نمایشگاه صنایع غذایی FOODEX توکیو ژاپن 2024

صنایع مواد غذایی
صنعت حمل و نقل
صنعت انرژی
صنعت هورکا

مخاطبان نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن 2024 FOODEX

سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها، عموم تجار و بازرگانان

نمایشگاه صنایع غذایی اسفند 1402

نمایشگاه صنایع غذایی اسفند 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه صنایع غذایی به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه صنایع غذایی اسفند 1402 قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه صنایع غذایی اسفند 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه صنایع غذایی FOODEX توکیو ژاپن 2024

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه صنایع غذایی FOODEX توکیو ژاپن 2024 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.

خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن،

می توانید با تکمیل

فرم درخواست شرکت در نمایشگاه بین المللی

و یا می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه صنایع غذایی FOODEX توکیو ژاپن 2024، درخواست خود را مطرح نمایید.

نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن 1402

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای صنایع غذایی می باشد و در سطح کشور ژاپن و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ، محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.

خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن اسفند 1402 FOODEX

شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن 2024 FOODEX با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن 1402 طراحی و ارائه می نماید؛
طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن 1402، موجب بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.

کارواش ها ، واترجت های صنعتی شرکت نگین صنعت - خدمات مشاوره مدیریت - businesstk.com

نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن اسفند 1402

نمایشگاه صنایع غذایی که در شهر توکیو ژاپن برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره صنایع غذایی این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده صنایع غذایی آشنایی بیشتری پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.

افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی FOODEX توکیو ژاپن 2024

شهر توکیو ژاپن میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف صنایع غذایی می باشد که همه آن ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش صنایع غذایی می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.

مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی توکیو ژاپن

بازدید از نوآوری های اخیر صنایع غذایی

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی صنایع غذایی

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های صنایع غذایی

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف صنایع غذایی

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های صنایع غذایی

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های صنایع غذایی

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با صنایع غذایی

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با صنایع غذایی

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید صنایع غذایی

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش صنایع غذایی

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در صنایع غذایی
و…

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب

مشاوره صنایع غذایی

مفتخر هستیم تاکنون خدمات گسترده و ارزشمندی به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنایع غذایی ارائه نموده ایم. این خدمات به صورت تخصصی و برای صنایع غذایی طراحی و مناسب سازی شده است.

خدمات مشاوره مدیریت صنایع غذایی ویژه سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای حاضر در این عبارتند از:

مشاوره عارضه یابی شرکت های صنایع غذایی

مشاوره برنامه ریزی استراتژی شرکت های صنایع غذایی

مشاوره طراحی ساختار سازمانی شرکت های صنایع غذایی

مشاوره مدل های تعالی برای شرکت های صنایع غذایی

مشاوره توسعه کسب و کار شرکت های صنایع غذایی

مشاوره مدیریت برند شرکت های صنایع غذایی

مشاوره بهینه سازی و طراحی(مجدد) مدل کسب و کار شرکت های صنایع غذایی

مشاوره تدوین طرح توجیهی(Business Plan) برای شرکت های صنایع غذایی

مشاوره مدیریت محصول برای شرکت های صنایع غذایی

مشاوره مدیریت نوآوری برای شرکت های صنایع غذایی

مشاوره بازاریابی (Marketing Plan) شرکت های صنایع غذایی

مشاوره تبلیغات شرکت های صنایع غذایی

مشاوره برنامه ریزی فروش (Sales Plan) شرکت های صنایع غذایی و …

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در این نمایشگاه با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

•کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگزاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، برای شرکت ها و مدیرانی که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات تخصصی مشاوره مدیریت می نمایند، مشاوره نمایشگاهی با شرایط ویژه ارائه می شود؛

شرح مختصر:

نمایشگاه صنایع غذایی ژاپن اسفند 1402 FOODEX، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این صنعت، از تاریخ 15اسفند تا18اسفند1402 برگزار می گردد.

منبع:

EventsEye
https://www.eventseye.com/index.html

TradeFairDates

https://www.tradefairdates.com/”

طرح توجیهی فنی و اقتصادی Business Plan
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
نمایشگاه صنعت پلاستیک مصر دی 1402 PLASTEX - businesstk.com

نمایشگاه صنعت پلاستیک مصر دی 1402 PLASTEX

نمایشگاه صنعت پلاستیک مصر دی 1402 PLASTEX نمایشگاه صنعت پلاستیک مصر 2024 PLASTEX نمایشگاه صنعت پلاستیک PLASTEX قاهره مصر 2024...
نمایشگاه صنعت مبلمان اندونزی اسفند 1402 IFEX - businesstk.com

نمایشگاه صنعت مبلمان اندونزی اسفند 1402 IFEX

نمایشگاه صنعت مبلمان اندونزی اسفند 1402 IFEX نمایشگاه صنعت مبلمان اندونزی 2024 IFEX نمایشگاه صنعت مبلمان IFEX جاکارتا اندونزی...
نمایشگاه صنایع ساختمان هند آذر 1402 ACETECH - NEW DELHI - businesstk.com

نمایشگاه صنایع ساختمان هند آذر 1402 ACETECH

نمایشگاه صنایع ساختمان هند آذر 1402 ACETECH - NEW DELHI نمایشگاه صنایع ساختمان هند 2023 ACETECH - NEW DELHI نمایشگاه صنایع...
نمایشگاه کسب و کارهای کوچک آمریکا آذر 1402 SMALL BUSINESS EXPO ATLANTA - businesstk.com

نمایشگاه کسب و کارهای کوچک آمریکا آذر 1402

نمایشگاه کسب و کارهای کوچک آمریکا آذر 1402 SMALL BUSINESS EXPO ATLANTA نمایشگاه کسب و کارهای کوچک آمریکا 2023 SMALL BUSINESS...
نمایشگاه صنایع اپتوالکترونیک چین (شهریور1402) CIOE - businesstk.com

نمایشگاه صنایع اپتوالکترونیک چین (شهریور1402) CIOE

نمایشگاه صنایع اپتوالکترونیک چین (شهریور1402) CIOE نمایشگاه صنایع اپتوالکترونیک چین 2023 CIOE نمایشگاه صنایع اپتوالکترونیک CIOE...
نمایشگاه بیمارستانی، پزشکی و دارویی ویتنام -آذر 1402 MEDI PHARM EXPO - businesstk.com

نمایشگاه بیمارستانی، پزشکی و دارویی ویتنام -آذر 1402

نمایشگاه بیمارستانی، پزشکی و دارویی ویتنام -آذر 1402 MEDI PHARM EXPO نمایشگاه بیمارستانی، پزشکی و دارویی ویتنام 2023 MEDI PHARM...
نمایشگاه مالی و تکنولوژی عربستان سعودی (آذر1402) WORLD FINTECH SUMMIT - businesstk.com

نمایشگاه مالی و تکنولوژی عربستان سعودی (آذر1402)

نمایشگاه مالی و تکنولوژی عربستان سعودی (آذر1402) WORLD FINTECH SUMMIT نمایشگاه مالی و تکنولوژی عربستان سعودی 2023 WORLD FINTECH...
نمایشگاه ماشین های صنعتی هند آذر 1402 INDOMACH - NAGPUR - businesstk.com

نمایشگاه ماشین های صنعتی هند آذر 1402

نمایشگاه ماشین های صنعتی هند آذر 1402 INDOMACH - NAGPUR نمایشگاه ماشین های صنعتی هند 2023 INDOMACH - NAGPUR نمایشگاه ماشین های...
نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL - businesstk.com

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا 2024 APIMELL نمایشگاه...
بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA توکیو...
لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است معرفی  لوازم آشپزخانه آسمان مجموعه لوازم آشپزخانه آسمان با بیش از دو دهه سابقه...
گروه صنعتی شیشه کاوه - businesstk.com

گروه صنعتی شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه هلدینگ صنعتی شیشه کاوه  هلدینگ صنعتی شیشه کاوه در 5 گروه اصلی به شرح زیر مشغول به فعالیت می باشد:  ظروف...
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA...
پیشنهاد افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مرداد 1402 - BusinessTK.com

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402 ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 به مبلغ...
تصمیم افزایش سرمایه بیمه حافظ شهریور 1402 - BusinessTK.com

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 به مبلغ...
پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy