Select Page

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا 2024 APIMELL

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL - businesstk.com

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا 2024 APIMELL

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط APIMELL پیاچنزا ایتالیا 2024

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا2024 در شهر پیاچنزا کشور ایتالیا، از تاریخ 11اسفند تا 13اسفند1402 برگزار می گردد.

توضیح مهم در خصوص تاریخ نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا 2024 APIMELL

توجه داشته باشید که تاریخ های برگزاری نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا 2024 APIMELL ، ممکن است با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان و شرکت های هماهنگ کننده و برگزارکننده، تغییر نماید.
به همین علت برای اطلاع از تغییرات احتمالی، وب سایت Piacenza Expo (محل برگزاری نمایشگاه) را بررسی نمایید و یا بسته خدمات مشاوره نمایشگاهی شرکت افق پویان توسعه را خریداری نمایید.

آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
1402 02 15 Tam Tamin Banner 02 03
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت

صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط از بخش ها و بازارهای متنوعی تشکیل شده است که با برنامه ریزی به موقع، مشاوره مدیریت صحیح و دریافت مشاوره استراتژی مناسب می توان در هر یک از این بخش ها موفقیت های فراوانی به دست آورد.

متخصصان شرکت افق پویان توسعه، زنجیره ارزش صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط را با صرف زمان و پژوهش های متعدد طراحی و ترسیم نموده اند تا به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها در این صنعت و صنایع مشابه، بهترین خدمات مشاوره مدیریت را ارائه نمایند.

زنجیره ارزش صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این صنعت و صنایع مشابه کمک می نماید تا بهترین موقعیت یابی را در صنعت خود انجام دهند و با افزایش مناسب حاشیه سود خود در این موقعیت ها، بیشترین ارزش افزوده را در کسب و کارهای مرتبط با فعالیت خود ایجاد نمایند.

توسعه کسب و کار در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

توسعه کسب و کار با روش ها و شیوه های متنوعی انجام می شود و با توجه به توانمندی های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کاری، باید مدل مناسب برای توسعه کسب کار در آن صنایع، همچون صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط طراحی و بهینه سازی شود.

برای طراحی و مناسب سازی مدل توسعه کسب و کار در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط، متخصصان و مشاوران مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ابتدا با شناسایی مدل های موجود برای توسعه کسب و کار متناسب با شرایط سازمان، شرکت و کسب و کارهای مشابه، بهترین مدل ها را بر اساس شاخص های تخصصی، اولویت گذاری خواهند نمود.

پس از اولویت گذاری بهترین مدل های موجود برای توسعه کسب و کار در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط، با استفاده از پژوهش های تخصصی، مدل توسعه کسب و کار مخصوص برای هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار را طراحی می نمایند و با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت در این خصوص، اقدام به بهینه سازی و بهبود این مدل کسب و کار خواهند نمود.

بازاریابی و تبلیغات در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

بازاریابی و تبلیغات برنامه ریزی شده، امری ضروری برای حضور و افزایش بازدهی در هر صنعتی به ویژه صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط می باشد.برای اطمینان از بازاریابی مناسب باید اقدام به تدوین برنامه بازاریابی مخصوص هر بخش نمود.متخصصان و خبرگان بازاریابی شرکت افق پویان توسعه با سابقه درخشان ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی،آماده طراحی و تدوین برنامه بازاریابی برای مشتریان می باشند.

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B یا بازاریابی Business to Business، نوعی از بازاریابی شرکتی یا بازاریابی کسب و کارها می باشد که با تعیین مخاطبان شما در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط، سازمان ها و شرکت های این صنعت را هدف گذاری می نمایند. باید توجه داشت که برای انجام این مهم برنامه ریزی متفاوتی مورد نیاز می باشد.

متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه، با طراحی مدل بازاریابی B2B ویژه بخش بندی های بازار هدف شما، DNA بازاریابی متناسب با هر بخش را برای واحد بازاریابی و فروش سازمان شما طراحی می نمایند تا بتوانید سهم بیشتری از بازار شرکتی را به دست آورید.

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL برای بهبود و ارتقا بازاریابی B2B

با حضور در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL و استفاده از خدمات مشاوره مدیریت و مشاوره بازاریابی شرکت افق پویان توسعه، می توانید به بهترین نحو ممکن مدل های بازاریابی B2B را در سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود پیاده سازی نمایید و مشتریان خود را در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط هدف گذاری نمایید.

آموزش بازاریابی B2B برای سازمان ها شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

پس از طراحی مدل بازاریابی B2B متناسب با مشتریان و بخش های هدف گذاری شده شما در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط، متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه با ارزیابی های دوره ای و ارائه آموزش های بازاریابی B2B، خلاء دانش بازاریابی B2B در کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن پوشش خواهند داد.
تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه و حضور به موقع و برنامه ریزی شده در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL ، بازدهی و رادمان قابل قبولی در این رویداد مهم و حیاتی داشته باشید.

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا، نمایشگاهی جامع از تجهیزات، ماشین آلات، ابزار و فناوری های زنبورداری و همچنین طیف گسترده ای از محصولات زنبور عسل مانند عسل، موم زنبور عسل، ژل رویال و بره موم را ارائه می دهد.
مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه با حضور در این رویداد با محصولات و خدمات جدید، نوآوری ها و روش های نوین، تجهیزات و ماشین آلات صنایع زنبورداری و تجهیزات مرتبط آشنا خواهند شد.
این نمایشگاه، مخاطبان متنوعی از جمله زنبورداران، تولیدکنندگان عسل، تجار، محققان، مقامات دولتی و علاقه مندان از سراسر جهان را به خود جذب می کند.

صنایع مرتبط با نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط APIMELL پیاچنزا ایتالیا 2024

صنعت زنبورداری
صنعت کشاورزی
صنعت ماشین آلات صنعتی
صنعت مواد غذایی

مخاطبان نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا 2024 APIMELL

سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها، عموم تجار و بازرگانان

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط اسفند 1402

نمایشگاه صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط اسفند 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط اسفند 1402 قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط اسفند 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط APIMELL پیاچنزا ایتالیا 2024

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط APIMELL پیاچنزا ایتالیا 2024 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.

خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا،

می توانید با تکمیل

فرم درخواست شرکت در نمایشگاه بین المللی

و یا می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط APIMELL پیاچنزا ایتالیا 2024، درخواست خود را مطرح نمایید.

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا 1402

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای زنبورداری و تجهیزات مرتبط می باشد و در سطح کشور ایتالیا و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ، محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.

خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL

شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا 2024 APIMELL با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا 1402 طراحی و ارائه می نماید؛
طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا 1402، موجب بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.

کارواش ها ، واترجت های صنعتی شرکت نگین صنعت - خدمات مشاوره مدیریت - businesstk.com

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا اسفند 1402

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط که در شهر پیاچنزا ایتالیا برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره زنبورداری و تجهیزات مرتبط این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده زنبورداری و تجهیزات مرتبط آشنایی بیشتری پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.

افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط APIMELL پیاچنزا ایتالیا 2024

شهر پیاچنزا ایتالیا میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف زنبورداری و تجهیزات مرتبط می باشد که همه آن ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش زنبورداری و تجهیزات مرتبط می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.

مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط پیاچنزا ایتالیا

بازدید از نوآوری های اخیر صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط
و…

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب

مشاوره صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مفتخر هستیم تاکنون خدمات گسترده و ارزشمندی به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط ارائه نموده ایم. این خدمات به صورت تخصصی و برای صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط طراحی و مناسب سازی شده است.

خدمات مشاوره مدیریت صنعت زنبورداری و تجهیزات مرتبط ویژه سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای حاضر در این صنعت عبارتند از:

مشاوره عارضه یابی شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره برنامه ریزی استراتژی شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره طراحی ساختار سازمانی شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره مدل های تعالی برای شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره توسعه کسب و کار شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره مدیریت برند شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره بهینه سازی و طراحی(مجدد) مدل کسب و کار شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره تدوین طرح توجیهی(Business Plan) برای شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره مدیریت محصول برای شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره مدیریت نوآوری برای شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره بازاریابی (Marketing Plan) شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره تبلیغات شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط

مشاوره برنامه ریزی فروش (Sales Plan) شرکت های زنبورداری و تجهیزات مرتبط و …

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در این نمایشگاه با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

•کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگزاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، برای شرکت ها و مدیرانی که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات تخصصی مشاوره مدیریت می نمایند، مشاوره نمایشگاهی با شرایط ویژه ارائه می شود؛

شرح مختصر:

نمایشگاه زنبورداری و تجهیزات مرتبط ایتالیا اسفند 1402 APIMELL ، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این صنعت، از تاریخ 11اسفند تا13اسفند1402 برگزار می گردد.

منبع:

EventsEye
https://www.eventseye.com/index.html

TradeFairDates

https://www.tradefairdates.com/”

طرح توجیهی فنی و اقتصادی Business Plan
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران ۱۴۰۱

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران ۱۴۰۱ بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران   بیست و دومین...
نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت آلمان 2023 MIDORA - businesstk.com

نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت آلمان 2023 MIDORA

نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت آلمان 2023 MIDORA نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت MIDORA لایپزیگ آلمان 2023 نمایشگاه طلا، جواهر و ساعت...
نمایشگاه تجهیزات ساخت مبلمان چین (شهریور1402) - businesstk.com

نمایشگاه تجهیزات ساخت مبلمان چین (شهریور1402)

نمایشگاه تجهیزات ساخت مبلمان چین (شهریور1402) نمایشگاه تجهیزات ساخت مبلمان چین 2023 نمایشگاه تجهیزات ساخت مبلمان شانگهای چین...
نمایشگاه صنعت مبلمان آلمان دی 1402 IMM COLOGNE - businesstk.com

نمایشگاه صنعت مبلمان آلمان دی 1402 IMM COLOGNE

نمایشگاه صنعت مبلمان آلمان دی 1402 IMM COLOGNE نمایشگاه صنعت مبلمان آلمان 2024 IMM COLOGNE نمایشگاه صنعت مبلمان IMM COLOGNE کلن...
نمایشگاه صنعت آموزش جمهوری چک بهمن 1402 GAUDEAMUS PRAHA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت آموزش جمهوری چک بهمن 1402 GAUDEAMUS

نمایشگاه صنعت آموزش جمهوری چک بهمن 1402 GAUDEAMUS PRAHA نمایشگاه صنعت آموزش جمهوری چک 2024 GAUDEAMUS PRAHA نمایشگاه صنعت آموزش...
نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی تایلند (شهریور1402) BIO ASIA - businesstk.com

نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی تایلند (شهریور1402) BIO ASIA

نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی تایلند (شهریور1402) BIO ASIA نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی تایلند 2023 BIO ASIA نمایشگاه صنایع...
نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه (آذر1402) MARSEILLE - businesstk.com

نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه (آذر1402)

نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه (آذر1402) MARSEILLE نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه 2023 MARSEILLE نمایشگاه...
نمایشگاه صنایع پزشکی هند آذر 1402 MEDICALL EXPO - KOLKATA - businesstk.com

نمایشگاه صنایع پزشکی هند آذر 1402 MEDICALL EXPO

نمایشگاه صنایع پزشکی هند آذر 1402 MEDICALL EXPO - KOLKATA نمایشگاه صنایع پزشکی هند 2023 MEDICALL EXPO - KOLKATA نمایشگاه صنایع...
نمایشگاه بازی های رایانه ای اسپانیا آذر 1402 GAMERGY - businesstk.com

نمایشگاه بازی های رایانه ای اسپانیا آذر 1402

نمایشگاه بازی های رایانه ای اسپانیا آذر 1402 GAMERGY نمایشگاه بازی های رایانه ای اسپانیا 2023 GAMERGY نمایشگاه بازی های رایانه...
بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA توکیو...
لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است معرفی  لوازم آشپزخانه آسمان مجموعه لوازم آشپزخانه آسمان با بیش از دو دهه سابقه...
گروه صنعتی شیشه کاوه - businesstk.com

گروه صنعتی شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه هلدینگ صنعتی شیشه کاوه  هلدینگ صنعتی شیشه کاوه در 5 گروه اصلی به شرح زیر مشغول به فعالیت می باشد:  ظروف...
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA...
پیشنهاد افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مرداد 1402 - BusinessTK.com

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402 ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 به مبلغ...
تصمیم افزایش سرمایه بیمه حافظ شهریور 1402 - BusinessTK.com

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 به مبلغ...
پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy