Select Page

نمایشگاه بدون گلوتن کانادا دی 1402 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER

نمایشگاه بدون گلوتن کانادا 2024 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER

نمایشگاه بدون گلوتن کانادا دی 1402 GLUTEN FREE EXPO - VANCOUVER - businesstk.com

نمایشگاه بدون گلوتن کانادا 2024 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER

نمایشگاه بدون گلوتن GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER ونکوور کانادا 2024

نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور2024 در شهر ونکوور کشور کانادا، از تاریخ 23دی تا 24دی1402 برگزار می گردد.

توضیح مهم در خصوص تاریخ نمایشگاه بدون گلوتن کانادا 2024 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER

توجه داشته باشید که تاریخ های برگزاری نمایشگاه بدون گلوتن کانادا 2024 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER، ممکن است با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان و شرکت های هماهنگ کننده و برگزارکننده، تغییر نماید.
” به همین علت برای اطلاع از تغییرات احتمالی، وب سایت Vancouver Convention Centre (محل برگزاری نمایشگاه) را بررسی نمایید و یا بسته خدمات مشاوره نمایشگاهی شرکت افق پویان توسعه را خریداری نمایید.”

آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
1402 02 15 Tam Tamin Banner 02 03
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت

صنعت بدون گلوتن

صنعت بدون گلوتن از بخش ها و بازارهای متنوعی تشکیل شده است که با برنامه ریزی به موقع، مشاوره مدیریت صحیح و دریافت مشاوره استراتژی مناسب می توان در هر یک از این بخش ها موفقیت های فراوانی به دست آورد.

متخصصان شرکت افق پویان توسعه، زنجیره ارزش صنعت بدون گلوتن را با صرف زمان و پژوهش های متعدد طراحی و ترسیم نموده اند تا به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها در این صنعت و صنایع مشابه، بهترین خدمات مشاوره مدیریت را ارائه نمایند.

زنجیره ارزش صنعت بدون گلوتن به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این صنعت و صنایع مشابه کمک می نماید تا بهترین موقعیت یابی را در صنعت خود انجام دهند و با افزایش مناسب حاشیه سود خود در این موقعیت ها، بیشترین ارزش افزوده را در کسب و کارهای مرتبط با فعالیت خود ایجاد نمایند.

توسعه کسب و کار در صنعت بدون گلوتن

توسعه کسب و کار با روش ها و شیوه های متنوعی انجام می شود و با توجه به توانمندی های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کاری، باید مدل مناسب برای توسعه کسب کار در آن صنایع، همچون صنعت بدون گلوتن طراحی و بهینه سازی شود.

برای طراحی و مناسب سازی مدل توسعه کسب و کار در صنعت بدون گلوتن، متخصصان و مشاوران مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ابتدا با شناسایی مدل های موجود برای توسعه کسب و کار متناسب با شرایط سازمان، شرکت و کسب و کارهای مشابه، بهترین مدل ها را بر اساس شاخص های تخصصی، اولویت گذاری خواهند نمود.

پس از اولویت گذاری بهترین مدل های موجود برای توسعه کسب و کار در صنعت بدون گلوتن، با استفاده از پژوهش های تخصصی، مدل توسعه کسب و کار مخصوص برای هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار را طراحی می نمایند و با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت در این خصوص، اقدام به بهینه سازی و بهبود این مدل کسب و کار خواهند نمود.

بازاریابی و تبلیغات در صنعت بدون گلوتن

بازاریابی و تبلیغات برنامه ریزی شده، امری ضروری برای حضور و افزایش بازدهی در هر صنعتی به ویژه صنعت بدون گلوتن می باشد.برای اطمینان از بازاریابی مناسب باید اقدام به تدوین برنامه بازاریابی مخصوص هر بخش نمود.متخصصان و خبرگان بازاریابی شرکت افق پویان توسعه با سابقه درخشان ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی،آماده طراحی و تدوین برنامه بازاریابی برای مشتریان می باشند.

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B یا بازاریابی Business to Business، نوعی از بازاریابی شرکتی یا بازاریابی کسب و کارها می باشد که با تعیین مخاطبان شما در صنعت بدون گلوتن، سازمان ها و شرکت های این صنعت را هدف گذاری می نمایند. باید توجه داشت که برای انجام این مهم برنامه ریزی متفاوتی مورد نیاز می باشد.

متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه، با طراحی مدل بازاریابی B2B ویژه بخش بندی های بازار هدف شما، DNA بازاریابی متناسب با هر بخش را برای واحد بازاریابی و فروش سازمان شما طراحی می نمایند تا بتوانید سهم بیشتری از بازار شرکتی را به دست آورید.

نمایشگاه بدون گلوتن کانادا دی 1402 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER برای بهبود و ارتقا بازاریابی B2B

با حضور در نمایشگاه بدون گلوتن کانادا دی 1402 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER و استفاده از خدمات مشاوره مدیریت و مشاوره بازاریابی شرکت افق پویان توسعه، می توانید به بهترین نحو ممکن مدل های بازاریابی B2B را در سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود پیاده سازی نمایید و مشتریان خود را در صنعت بدون گلوتن هدف گذاری نمایید.

آموزش بازاریابی B2B برای سازمان ها شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنعت بدون گلوتن

پس از طراحی مدل بازاریابی B2B متناسب با مشتریان و بخش های هدف گذاری شده شما در صنعت بدون گلوتن، متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه با ارزیابی های دوره ای و ارائه آموزش های بازاریابی B2B، خلاء دانش بازاریابی B2B در کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن پوشش خواهند داد.
تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه و حضور به موقع و برنامه ریزی شده در نمایشگاه بدون گلوتن کانادا دی 1402 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER، بازدهی و رادمان قابل قبولی در این رویداد مهم و حیاتی داشته باشید.

نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا

نمایشگاه بدون گلوتن رویدادی است که انواع محصولات و خدمات بدون گلوتن را به نمایش می گذارد. این برنامه برای ارائه اطلاعات و حمایت از افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک، عدم تحمل گلوتن یا حساسیت به گلوتن هستند، طراحی شده است.
مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه با حضور در این رویداد با محصولات و خدمات جدید، نوآوری ها و روش های نوین، تجهیزات و ماشین آلات صنایع بدون گلوتن آشنا خواهند شد.
این نمایشگاه معمولاً دارای غرفه‌داران، سخنرانان و کارگاه‌هایی است که همه بر زندگی بدون گلوتن متمرکز هستند. شرکت‌کنندگان می‌توانند غذاهای بدون گلوتن را امتحان کنند، درباره محصولات جدید بیاموزند و با دیگران در جامعه بدون گلوتن ارتباط برقرار کنند. این رویداد در نقاط مختلف جهان از جمله ونکوور برگزار می شود و برای عموم آزاد است.

محل برگزاری نمایشگاه بدون گلوتن کانادا 2024 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVERVancouver Convention Centre
تلفن :0016046898232
وب سایت :https://www.vancouverconventioncentre.com/

صنایع مرتبط با نمایشگاه بدون گلوتن GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER ونکوور کانادا 2024

صنایع فرآوری مواد غذایی طبیعی
صنعت بهداشت و درمان
صنایع پذیرایی و هتلداری
صنعت fmcg

مخاطبان نمایشگاه بدون گلوتن کانادا 2024 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER

سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها، عموم تجار، بازرگانان و عموم مردم

نمایشگاه بدون گلوتن دی 1402

نمایشگاه صنعت بدون گلوتن دی 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه بدون گلوتن به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه بدون گلوتن دی 1402 قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه بدون گلوتن دی 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه بدون گلوتن GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER ونکوور کانادا 2024

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه بدون گلوتن GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER ونکوور کانادا 2024 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.

خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا،

می توانید با تکمیل

فرم درخواست شرکت در نمایشگاه بین المللی

و یا می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه بدون گلوتن GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER ونکوور کانادا 2024، درخواست خود را مطرح نمایید.

نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا 1402

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای بدون گلوتن می باشد و در سطح کشور کانادا و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ، محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.

خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه بدون گلوتن کانادا دی 1402 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER

شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه بدون گلوتن کانادا 2024 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا 1402 طراحی و ارائه می نماید؛
طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا 1402، موجب بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.

کارواش ها ، واترجت های صنعتی شرکت نگین صنعت - خدمات مشاوره مدیریت - businesstk.com

نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا دی 1402

نمایشگاه بدون گلوتن که در شهر ونکوور کانادا برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره بدون گلوتن این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده بدون گلوتن آشنایی بیشتری پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.

افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه بدون گلوتن GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER ونکوور کانادا 2024

شهر ونکوور کانادا میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف بدون گلوتن می باشد که همه آن ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش بدون گلوتن می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.

مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه بدون گلوتن ونکوور کانادا

بازدید از نوآوری های اخیر صنعت بدون گلوتن

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی صنعت بدون گلوتن

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های صنعت بدون گلوتن

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف صنعت بدون گلوتن

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های صنعت بدون گلوتن

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های صنعت بدون گلوتن

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با صنعت بدون گلوتن

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با صنعت بدون گلوتن

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید صنعت بدون گلوتن

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش صنعت بدون گلوتن

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در صنعت بدون گلوتن
و…

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب

مشاوره صنعت بدون گلوتن

مفتخر هستیم تاکنون خدمات گسترده و ارزشمندی به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنعت بدون گلوتن ارائه نموده ایم. این خدمات به صورت تخصصی و برای صنعت بدون گلوتن طراحی و مناسب سازی شده است.

خدمات مشاوره مدیریت صنعت بدون گلوتن ویژه سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای حاضر در این صنعت عبارتند از:

مشاوره عارضه یابی شرکت های بدون گلوتن

مشاوره برنامه ریزی استراتژی شرکت های بدون گلوتن

مشاوره طراحی ساختار سازمانی شرکت های بدون گلوتن

مشاوره مدل های تعالی برای شرکت های بدون گلوتن

مشاوره توسعه کسب و کار شرکت های بدون گلوتن

مشاوره مدیریت برند شرکت های بدون گلوتن

مشاوره بهینه سازی و طراحی(مجدد) مدل کسب و کار شرکت های بدون گلوتن

مشاوره تدوین طرح توجیهی(Business Plan) برای شرکت های بدون گلوتن

مشاوره مدیریت محصول برای شرکت های بدون گلوتن

مشاوره مدیریت نوآوری برای شرکت های بدون گلوتن

مشاوره بازاریابی (Marketing Plan) شرکت های بدون گلوتن

مشاوره تبلیغات شرکت های بدون گلوتن

مشاوره برنامه ریزی فروش (Sales Plan) شرکت های بدون گلوتن و …

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در این نمایشگاه با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

•کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگزاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، برای شرکت ها و مدیرانی که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات تخصصی مشاوره مدیریت می نمایند، مشاوره نمایشگاهی با شرایط ویژه ارائه می شود؛

شرح مختصر:

نمایشگاه بدون گلوتن کانادا دی 1402 GLUTEN FREE EXPO – VANCOUVER، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این صنعت، از تاریخ 23دی تا24دی1402 برگزار می گردد.

منبع:

EventsEye
https://www.eventseye.com/index.html

TradeFairDates

https://www.tradefairdates.com/”

طرح توجیهی فنی و اقتصادی Business Plan
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
نمایشگاه صنعت گردشگری فرانسه بهمن 1402 SALON INTERNATIONAL DU TOURISME DE NANTES - businesstk.com

نمایشگاه صنعت گردشگری فرانسه بهمن 1402

نمایشگاه صنعت گردشگری فرانسه بهمن 1402 SALON INTERNATIONAL DU TOURISME DE NANTES نمایشگاه صنعت گردشگری فرانسه 2024 SALON...
نمایشگاه غذای حیوانات خانگی روسیه فروردین 1403 ZOOSPHERE - businesstk.com

نمایشگاه غذای حیوانات خانگی روسیه فروردین 1403

نمایشگاه غذای حیوانات خانگی روسیه فروردین 1403 ZOOSPHERE نمایشگاه غذای حیوانات خانگی روسیه 2024 ZOOSPHERE نمایشگاه غذای حیوانات...
نمایشگاه پلاستیک، چاپ و بسته بندی میانمار آذر 1403 MYANMAR PLAS PRINT PACK - businesstk.com

نمایشگاه پلاستیک، چاپ و بسته بندی میانمار آذر 1403

نمایشگاه پلاستیک، چاپ و بسته بندی میانمار آذر 1403 MYANMAR PLAS PRINT PACK نمایشگاه پلاستیک، چاپ و بسته بندی میانمار 2024...
نمایشگاه صنایع کشاورزی لهستان آذر 1402 - businesstk.com

نمایشگاه صنایع کشاورزی لهستان آذر 1402

نمایشگاه صنایع کشاورزی لهستان آذر 1402 نمایشگاه صنایع کشاورزی لهستان 2023 نمایشگاه صنایع کشاورزی ورشو لهستان 2023 نمایشگاه صنایع...
نمایشگاه حیوانات خانگی و سگ فنلاند آذر 1402 WINNER - businesstk.com

نمایشگاه حیوانات خانگی و سگ فنلاند آذر 1402 WINNER

نمایشگاه حیوانات خانگی و سگ فنلاند آذر 1402 WINNER نمایشگاه حیوانات خانگی و سگ فنلاند 2023 WINNER نمایشگاه حیوانات خانگی و سگ...
نمایشگاه مادر و کودک مصر بهمن 1402 KIDS & MOTHER - businesstk.com

نمایشگاه مادر و کودک مصر بهمن 1402 KIDS & MOTHER

نمایشگاه مادر و کودک مصر بهمن 1402 KIDS & MOTHER نمایشگاه مادر و کودک مصر 2024 KIDS & MOTHER نمایشگاه مادر و کودک KIDS...
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ۱۴۰۱

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ۱۴۰۱

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ۱۴۰۱ بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت براساس اطلاعیه ستاد برگزاری بیست و دومین...
نمایشگاه منسوجات خانگی ترکیه (شهریور1402) EVTEKS - businesstk.com

نمایشگاه منسوجات خانگی ترکیه (شهریور1402) EVTEKS

نمایشگاه منسوجات خانگی ترکیه (شهریور1402) EVTEKS نمایشگاه منسوجات خانگی ترکیه 2023 EVTEKS نمایشگاه منسوجات خانگی EVTEKS آنتالیا...
نمایشگاه مواد غذایی ترکیه 2023 (FOTEG ISTANBUL) - businesstk.com

نمایشگاه مواد غذایی ترکیه 2023 (FOTEG ISTANBUL)

نمایشگاه مواد غذایی ترکیه 2023 (FOTEG ISTANBUL) نمایشگاه مواد غذایی (FOTEG ISTANBUL) استانبول ترکیه 2023 نمایشگاه مواد غذایی...
بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA توکیو...
لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است معرفی  لوازم آشپزخانه آسمان مجموعه لوازم آشپزخانه آسمان با بیش از دو دهه سابقه...
گروه صنعتی شیشه کاوه - businesstk.com

گروه صنعتی شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه هلدینگ صنعتی شیشه کاوه  هلدینگ صنعتی شیشه کاوه در 5 گروه اصلی به شرح زیر مشغول به فعالیت می باشد:  ظروف...
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA...
پیشنهاد افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مرداد 1402 - BusinessTK.com

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402 ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 به مبلغ...
تصمیم افزایش سرمایه بیمه حافظ شهریور 1402 - BusinessTK.com

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 به مبلغ...
پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy