Select Page

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد 2023 SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW - businesstk.com

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW یونشوپینگ سوئد 2023

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ2023 در شهر یونشوپینگ کشور سوئد، از تاریخ 15شهریور تا 19شهریور1402 برگزار می گردد.

توضیح مهم در خصوص تاریخ نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد 2023 SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW

توجه داشته باشید که تاریخ های برگزاری نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد 2023 SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW، ممکن است با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان و شرکت های هماهنگ کننده و برگزارکننده، تغییر نماید.
به همین علت برای اطلاع از تغییرات احتمالی، وب سایت Elmia exhibition halls (محل برگزاری نمایشگاه) را بررسی نمایید و یا بسته خدمات مشاوره نمایشگاهی شرکت افق پویان توسعه را خریداری نمایید.

آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
1402 02 15 Tam Tamin Banner 02 03
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت

صنعت کمپینگ و کاروانینگ

صنعت کمپینگ و کاروانینگ از بخش ها و بازارهای متنوعی تشکیل شده است که با برنامه ریزی به موقع، مشاوره مدیریت صحیح و دریافت مشاوره استراتژی مناسب می توان در هر یک از این بخش ها موفقیت های فراوانی به دست آورد.

متخصصان شرکت افق پویان توسعه، زنجیره ارزش صنعت کمپینگ و کاروانینگ را با صرف زمان و پژوهش های متعدد طراحی و ترسیم نموده اند تا به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها در این صنعت و صنایع مشابه، بهترین خدمات مشاوره مدیریت را ارائه نمایند.

زنجیره ارزش صنعت کمپینگ و کاروانینگ به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این صنعت و صنایع مشابه کمک می نماید تا بهترین موقعیت یابی را در صنعت خود انجام دهند و با افزایش مناسب حاشیه سود خود در این موقعیت ها، بیشترین ارزش افزوده را در کسب و کارهای مرتبط با فعالیت خود ایجاد نمایند.

توسعه کسب و کار در صنعت کمپینگ و کاروانینگ

توسعه کسب و کار با روش ها و شیوه های متنوعی انجام می شود و با توجه به توانمندی های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کاری، باید مدل مناسب برای توسعه کسب کار در آن صنایع، همچون صنعت کمپینگ و کاروانینگ طراحی و بهینه سازی شود.

برای طراحی و مناسب سازی مدل توسعه کسب و کار در صنعت کمپینگ و کاروانینگ، متخصصان و مشاوران مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ابتدا با شناسایی مدل های موجود برای توسعه کسب و کار متناسب با شرایط سازمان، شرکت و کسب و کارهای مشابه، بهترین مدل ها را بر اساس شاخص های تخصصی، اولویت گذاری خواهند نمود.

پس از اولویت گذاری بهترین مدل های موجود برای توسعه کسب و کار در صنعت کمپینگ و کاروانینگ، با استفاده از پژوهش های تخصصی، مدل توسعه کسب و کار مخصوص برای هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار را طراحی می نمایند و با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت در این خصوص، اقدام به بهینه سازی و بهبود این مدل کسب و کار خواهند نمود.

بازاریابی و تبلیغات در صنعت کمپینگ و کاروانینگ

بازایابی و تبلیغات برنامه ریزی شده، امری ضروری برای حضور و افزایش بازدهی در هر صنعتی به ویژه صنعت کمپینگ و کاروانینگ می باشد.برای اطمینان از بازاریابی مناسب باید اقدام به تدوین برنامه بازاریابی مخصوص هر بخش نمود.متخصصان و خبرگان بازایابی شرکت افق پویان توسعه با سابقه درخشان ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی،آماده طراحی و تدوین برنامه بازاریابی برای مشتریان می باشند.

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B یا بازاریابی Business to Business، نوعی از بازاریابی شرکتی یا بازاریابی کسب و کارها می باشد که با تعیین مخاطبان شما در صنعت کمپینگ و کاروانینگ، سازمان ها و شرکت های این صنعت را هدف گذاری می نمایند. باید توجه داشت که برای انجام این مهم برنامه ریزی متفاوتی مورد نیاز می باشد.

متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه، با طراحی مدل بازاریابی B2B ویژه بخش بندی های بازار هدف شما، DNA بازاریابی متناسب با هر بخش را برای واحد بازاریابی و فروش سازمان شما طراحی می نمایند تا بتوانید سهم بیشتری از بازار شرکتی را به دست آورید.

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW برای بهبود و ارتقا بازاریابی B2B

با حضور در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW و استفاده از خدمات مشاوره مدیریت و مشاوره بازاریابی شرکت افق پویان توسعه، می توانید به بهترین نحو ممکن مدل های بازاریابی B2B را در سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود پیاده سازی نمایید و مشتریان خود را در صنعت کمپینگ و کاروانینگ هدف گذاری نمایید.

آموزش بازاریابی B2B برای سازمان ها شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنعت کمپینگ و کاروانینگ

پس از طراحی مدل بازایابی B2B متناسب با مشتریان و بخش های هدف گذاری شده شما در صنعت کمپینگ و کاروانینگ، متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه با ارزیابی های دوره ای و ارائه آموزش های بازایابی B2B، خلاء دانش بازاریابی B2B در کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن پوشش خواهند داد.
تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه و حضور به موقع و برنامه ریزی شده در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW، بازدهی و رادمان قابل قبولی در این رویداد مهم و حیاتی داشته باشید.

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد

این رویداد نمایشگاهی عمومی تخصصی در خصوص صنایع کمپینگ و کاروانینگ می باشد.
مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه با حضور در این رویداد با محصولات جدید، نوآوری ها و روش های جدید، تجهیزات و ماشین آلات صنایع کمپینگ و کاروانینگ آشنا خواهند شد.

محل برگزاری نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد 2023 SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW Elmia exhibition halls
تلفن :004636152000
وب سایت :http://www.elmia.se/

صنایع مرتبط با نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW یونشوپینگ سوئد 2023

صنایع خودروسازی
صنایع لوازم جانبی خودرو
صنایع تزئینات خودرو
صنعت توریسم و گردشگری
صننعت هتل و هتلداری
صنایع گردشگری

مخاطبان نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد 2023 SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW

سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها و عموم تجار و بازرگانان و عموم علاقه مندان

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ شهریور 1402

نمایشگاه صنعت کمپینگ و کاروانینگ شهریور 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ شهریور 1402 قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ شهریور 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW یونشوپینگ سوئد 2023

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW یونشوپینگ سوئد 2023 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.

خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد،
می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW یونشوپینگ سوئد 2023، درخواست خود را مطرح نمایید.

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد 1402

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای کمپینگ و کاروانینگ می باشد و در سطح کشور سوئد و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ، محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.

خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW

شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد 2023 SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد 1402 طراحی و ارائه می نماید؛
طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد 1402، موجب بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.

کارواش ها ، واترجت های صنعتی شرکت نگین صنعت - خدمات مشاوره مدیریت - businesstk.com
نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد شهریور 1402

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ که در شهر یونشوپینگ سوئد برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره کمپینگ و کاروانینگ این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده کمپینگ و کاروانینگ آشنایی بیشتری پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.

افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW یونشوپینگ سوئد 2023

شهر یونشوپینگ سوئد میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف کمپینگ و کاروانینگ می باشد که همه آن ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش کمپینگ و کاروانینگ می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.

مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ سوئد

بازدید از نوآوری های اخیر صنعت کمپینگ و کاروانینگ

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی صنعت کمپینگ و کاروانینگ

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های صنعت کمپینگ و کاروانینگ

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف صنعت کمپینگ و کاروانینگ

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های صنعت کمپینگ و کاروانینگ

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های صنعت کمپینگ و کاروانینگ

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با صنعت کمپینگ و کاروانینگ

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با صنعت کمپینگ و کاروانینگ

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید صنعت کمپینگ و کاروانینگ

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش صنعت کمپینگ و کاروانینگ

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در صنعت کمپینگ و کاروانینگ
و…

 

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب
مشاوره صنعت کمپینگ و کاروانینگ

مفتخر هستیم تاکنون خدمات گسترده و ارزشمندی به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنعت کمپینگ و کاروانینگ ارائه نموده ایم. این خدمات به صورت تخصصی و برای صنعت کمپینگ و کاروانینگ طراحی و مناسب سازی شده است.

خدمات مشاوره مدیریت صنعت کمپینگ و کاروانینگ ویژه سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای حاضر در این صنعت عبارتند از:

مشاوره عارضه یابی شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره برنامه ریزی استراتژی شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره طراحی ساختار سازمانی شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره مدل های تعالی برای شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره توسعه کسب و کار شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره مدیریت برند شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره بهینه سازی و طراحی(مجدد) مدل کسب و کار شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره تدوین طرح توجیهی(Business Plan) برای شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره مدیریت محصول برای شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره مدیریت نوآوری برای شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره بازاریابی (Marketing Plan) شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره تبلیغات شرکت های کمپینگ و کاروانینگ

مشاوره برنامه ریزی فروش (Sales Plan) شرکت های کمپینگ و کاروانینگ و …

 

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در این نمایشگاه با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

•کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگزاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، برای شرکت ها و مدیرانی که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات تخصصی مشاوره مدیریت می نمایند، مشاوره نمایشگاهی با شرایط ویژه ارائه می شود؛

سایر خدمات تخصصی مشاوره مدیریت شرکت افق پویان توسعه عبارتند از:
خدمات مشاوره برنامه ریزی استراتژی

خدمات مشاوره مدل کسب و کار

خدمات مشاوره ساختار سازمانی

خدمات مشاوره مدیریت برند

خدمات مشاوره توسعه کسب و کار

خدمات مشاوره قیمت گذاری

خدمات مشاوره مدیریت محصول

خدمات مشاوره خرید، ادغام و مشارکت (M&A)

خدمات مشاوره برنامه بازاریابی و مارکتینگ پلن

خدمات مشاوره برنامه ریزی فروش

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

شرح مختصر:

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این صنعت، از تاریخ 15شهریور تا19شهریور1402 برگزار می گردد.

منبع:

EventsEye
https://www.eventseye.com/index.html

TradeFairDates

https://www.tradefairdates.com/”

Keywords:

نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402)
نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW
نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد 2023
نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ یونشوپینگ
نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد
نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ
مشاوره مدیریت صنعت کمپینگ و کاروانینگ
SCANDINAVIAN CARAVAN SHOW
نمایشگاه کمپینگ و کاروانینگ سوئد (شهریور1402) – businesstk.com

طرح توجیهی فنی و اقتصادی Business Plan
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
نمایشگاه الکامپ آبان ۱۴۰۱

نمایشگاه الکامپ آبان ۱۴۰۱

نمایشگاه الکامپ آبان ۱۴۰۱ بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ - الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران آبان ماه ۱۴۰۱ نمایشگاه...
نمایشگاه مواد ارگانیک و طبیعی امارات متحده عربی آذر 1402 ORGANIC & NATURAL PRODUCTS - businesstk.com

نمایشگاه مواد ارگانیک و طبیعی امارات متحده عربی آذر 1402

نمایشگاه مواد ارگانیک و طبیعی امارات متحده عربی آذر 1402 ORGANIC & NATURAL PRODUCTS نمایشگاه مواد ارگانیک و طبیعی امارات...
نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن بهمن 1402 FINE PROCESS TECHNOLOGY - businesstk.com

نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن بهمن 1402 FINE PROCESS

نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن بهمن 1402 FINE PROCESS TECHNOLOGY نمایشگاه قطعات الکترونیکی ژاپن 2024 FINE PROCESS TECHNOLOGY...
نمایشگاه صنایع شیمیایی و لاستیک سازی چین 2023 RUBBERTEC - businesstk.com

نمایشگاه صنایع شیمیایی و لاستیک سازی چین 2023

نمایشگاه صنایع شیمیایی و لاستیک سازی چین 2023 RUBBERTEC نمایشگاه صنایع شیمیایی و لاستیک سازی RUBBERTEC شانگهای چین 2023 نمایشگاه...
نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی فرانسه آذر 1402 BIOFIT - businesstk.com

نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی فرانسه آذر 1402 BIOFIT

نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی فرانسه آذر 1402 BIOFIT نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی فرانسه 2023 BIOFIT نمایشگاه صنایع بایوتکنولوژی...
نمایشگاه مد و پوشاک فرانسه 2023 (Who’s Next) - businesstk.com

نمایشگاه مد و پوشاک فرانسه 2023 (Who’s Next)

نمایشگاه مد و پوشاک فرانسه 2023 (Who’s Next) نمایشگاه مد و پوشاک (Who’s Next) پاریس فرانسه 2023 نمایشگاه مد و پوشاک پاریس2023 در...
نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی چین ۲۰۲۲

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی چین ۲۰۲۲

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی چین ۲۰۲۲   نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی شانگهای کشور چین(Analytica China) ۲۰۲۲ نمایشگاه تجهیزات...
نمایشگاه انرژی های خورشیدی مکزیک (شهریور1402) INTERSOLAR - businesstk.com

نمایشگاه انرژی های خورشیدی مکزیک (شهریور1402)

نمایشگاه انرژی های خورشیدی مکزیک (شهریور1402) INTERSOLAR نمایشگاه انرژی های خورشیدی مکزیک 2023 INTERSOLAR نمایشگاه انرژی های...
نمایشگاه اروپایی فرانسه 2023 - businesstk.com

نمایشگاه اروپایی فرانسه 2023

نمایشگاه اروپایی فرانسه 2023 نمایشگاه اروپایی استراسبورگ فرانسه 2023 نمایشگاه اروپایی استراسبورگ2023 در شهر استراسبورگ کشور...
بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA توکیو...
لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است معرفی  لوازم آشپزخانه آسمان مجموعه لوازم آشپزخانه آسمان با بیش از دو دهه سابقه...
گروه صنعتی شیشه کاوه - businesstk.com

گروه صنعتی شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه هلدینگ صنعتی شیشه کاوه  هلدینگ صنعتی شیشه کاوه در 5 گروه اصلی به شرح زیر مشغول به فعالیت می باشد:  ظروف...
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA...
پیشنهاد افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مرداد 1402 - BusinessTK.com

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402 ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 به مبلغ...
تصمیم افزایش سرمایه بیمه حافظ شهریور 1402 - BusinessTK.com

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 به مبلغ...
پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy