Select Page

نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK

نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK

نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK - businesstk.com

نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK

نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023

نمایشگاه داکار داکار2023 در شهر داکار کشور سنگال، از تاریخ 16آذر تا 10دی1402 برگزار می گردد.

توضیح مهم در خصوص تاریخ نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK

توجه داشته باشید که تاریخ های برگزاری نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK، ممکن است با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان و شرکت های هماهنگ کننده و برگزارکننده، تغییر نماید.
به همین علت برای اطلاع از تغییرات احتمالی، وب سایت CICES (Centre international du Commerce extérieur du Sénégal) (محل برگزاری نمایشگاه) را بررسی نمایید و یا بسته خدمات مشاوره نمایشگاهی شرکت افق پویان توسعه را خریداری نمایید.

آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
1402 02 15 Tam Tamin Banner 02 03
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت

 داکار

داکار از بخش ها و بازارهای متنوعی تشکیل شده است که با برنامه ریزی به موقع، مشاوره مدیریت صحیح و دریافت مشاوره استراتژی مناسب می توان در هر یک از این بخش ها موفقیت های فراوانی به دست آورد.

متخصصان شرکت افق پویان توسعه، زنجیره ارزش داکار را با صرف زمان و پژوهش های متعدد طراحی و ترسیم نموده اند تا به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها در این صنعت و صنایع مشابه، بهترین خدمات مشاوره مدیریت را ارائه نمایند.

زنجیره ارزش داکار به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این صنعت و صنایع مشابه کمک می نماید تا بهترین موقعیت یابی را در صنعت خود انجام دهند و با افزایش مناسب حاشیه سود خود در این موقعیت ها، بیشترین ارزش افزوده را در کسب و کارهای مرتبط با فعالیت خود ایجاد نمایند.

توسعه کسب و کار در داکار

توسعه کسب و کار با روش ها و شیوه های متنوعی انجام می شود و با توجه به توانمندی های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کاری، باید مدل مناسب برای توسعه کسب کار در آن صنایع، همچون داکار طراحی و بهینه سازی شود.

برای طراحی و مناسب سازی مدل توسعه کسب و کار در داکار، متخصصان و مشاوران مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ابتدا با شناسایی مدل های موجود برای توسعه کسب و کار متناسب با شرایط سازمان، شرکت و کسب و کارهای مشابه، بهترین مدل ها را بر اساس شاخص های تخصصی، اولویت گذاری خواهند نمود.

پس از اولویت گذاری بهترین مدل های موجود برای توسعه کسب و کار در داکار، با استفاده از پژوهش های تخصصی، مدل توسعه کسب و کار مخصوص برای هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار را طراحی می نمایند و با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت در این خصوص، اقدام به بهینه سازی و بهبود این مدل کسب و کار خواهند نمود.

بازاریابی و تبلیغات در داکار

بازاریابی و تبلیغات برنامه ریزی شده، امری ضروری برای حضور و افزایش بازدهی در هر صنعتی به ویژه داکار می باشد.برای اطمینان از بازاریابی مناسب باید اقدام به تدوین برنامه بازاریابی مخصوص هر بخش نمود.متخصصان و خبرگان بازاریابی شرکت افق پویان توسعه با سابقه درخشان ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی،آماده طراحی و تدوین برنامه بازاریابی برای مشتریان می باشند.

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B یا بازاریابی Business to Business، نوعی از بازاریابی شرکتی یا بازاریابی کسب و کارها می باشد که با تعیین مخاطبان شما در داکار، سازمان ها و شرکت های این صنعت را هدف گذاری می نمایند. باید توجه داشت که برای انجام این مهم برنامه ریزی متفاوتی مورد نیاز می باشد.

متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه، با طراحی مدل بازاریابی B2B ویژه بخش بندی های بازار هدف شما، DNA بازاریابی متناسب با هر بخش را برای واحد بازاریابی و فروش سازمان شما طراحی می نمایند تا بتوانید سهم بیشتری از بازار شرکتی را به دست آورید.

نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK برای بهبود و ارتقا بازاریابی B2B

با حضور در نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK و استفاده از خدمات مشاوره مدیریت و مشاوره بازاریابی شرکت افق پویان توسعه، می توانید به بهترین نحو ممکن مدل های بازاریابی B2B را در سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود پیاده سازی نمایید و مشتریان خود را در داکار هدف گذاری نمایید.

آموزش بازاریابی B2B برای سازمان ها شرکت ها و کسب و کارهای فعال در داکار

پس از طراحی مدل بازاریابی B2B متناسب با مشتریان و بخش های هدف گذاری شده شما در داکار، متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه با ارزیابی های دوره ای و ارائه آموزش های بازاریابی B2B، خلاء دانش بازاریابی B2B در کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن پوشش خواهند داد.
تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه و حضور به موقع و برنامه ریزی شده در نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK، بازدهی و رادمان قابل قبولی در این رویداد مهم و حیاتی داشته باشید.

نمایشگاه داکار سنگال

این رویداد نمایشگاه بزرگ بین المللی داکار در کشور سنگال می باشد.
مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه با حضور در این رویداد با محصولات و خدمات جدید، نوآوری ها و روش های نوین، تجهیزات و ماشین آلات صنایع داکار آشنا خواهند شد.

محل برگزاری نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK CICES (Centre international du Commerce extérieur du Sénégal)
تلفن :00221338599609
وب سایت :http://cices.sn/

صنایع مرتبط با نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023

صنایع نمایشگاهی
نمایشگاه های تجاری
صنایع محصولات مصرفی

مخاطبان نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK

سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها،  عموم تجار و بازرگانان

نمایشگاه داکار آذر 1402

نمایشگاه داکار آذر 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه داکار به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه داکار آذر 1402 قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه داکار آذر 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.

خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه داکار داکار سنگال

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه داکار داکار سنگال،

می توانید با تکمیل

فرم درخواست شرکت در نمایشگاه بین المللی

و یا می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023، درخواست خود را مطرح نمایید.

نمایشگاه داکار سنگال 1402

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای داکار می باشد و در سطح کشور سنگال و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ، محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.

خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK

شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه داکار داکار سنگال 1402 طراحی و ارائه می نماید؛

طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه داکار داکار سنگال 1402، موجب بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.

کارواش ها ، واترجت های صنعتی شرکت نگین صنعت - خدمات مشاوره مدیریت - businesstk.com
نمایشگاه داکار داکار سنگال آذر 1402

نمایشگاه داکار که در شهر داکار سنگال برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره داکار این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده داکار آشنایی بیشتری پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.

افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023

شهر داکار سنگال میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف داکار می باشد که همه آن ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش داکار می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.

مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه داکار داکار سنگال

بازدید از نوآوری های اخیر داکار

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی داکار

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های داکار

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف داکار

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های داکار

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های داکار

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با داکار

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با داکار

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید داکار

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش داکار

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در داکار
و…

 

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در این نمایشگاه با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

•کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگزاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، برای شرکت ها و مدیرانی که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات تخصصی مشاوره مدیریت می نمایند، مشاوره نمایشگاهی با شرایط ویژه ارائه می شود؛

سایر خدمات تخصصی مشاوره مدیریت شرکت افق پویان توسعه عبارتند از:
خدمات مشاوره برنامه ریزی استراتژی

خدمات مشاوره مدل کسب و کار

خدمات مشاوره ساختار سازمانی

خدمات مشاوره مدیریت برند

خدمات مشاوره توسعه کسب و کار

خدمات مشاوره قیمت گذاری

خدمات مشاوره مدیریت محصول

خدمات مشاوره خرید، ادغام و مشارکت (M&A)

خدمات مشاوره برنامه بازاریابی و مارکتینگ پلن

خدمات مشاوره برنامه ریزی فروش

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

شرح مختصر:

نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این صنعت، از تاریخ 16آذر تا10دی1402 برگزار می گردد.

منبع:

EventsEye
https://www.eventseye.com/index.html

TradeFairDates

https://www.tradefairdates.com/”

Keywords:

نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402
نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK
نمایشگاه داکار سنگال 2023
نمایشگاه داکار داکار
نمایشگاه داکار سنگال
نمایشگاه داکار
مشاوره مدیریت داکار
FIDAK
نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 – businesstk.com

مخاطبان نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها، عموم تجار و بازرگانان
نمایشگاه داکار آذر 1402 نمایشگاه داکار آذر 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در

نمایشگاه داکار به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه داکار آذر 1402 قادر خواهید بود

تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه داکار آذر 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023

 

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان

در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.
خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه داکار داکار سنگال برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه داکار داکار سنگال

،
و یا می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023، درخواست خود را مطرح نمایید.
نمایشگاه داکار داکار سنگال 1402 این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای داکار می باشد

و در سطح کشور سنگال و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ،

محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.
خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه داکار سنگال -آذر 1402 FIDAK شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت

 

کنندگان در نمایشگاه داکار سنگال 2023 FIDAK با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن
پ

ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه داکار داکار سنگال 1402 طراحی و ارائه می نماید؛
طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه داکار داکار سنگال 1402، موجب بهینه

سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.
تتتتتتببببببلللللللییییییییغغغغغغغااااااتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتببببببببببببببببببببببببببببببببلللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغااااااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
نمایشگاه داکار داکار سنگال آذر 1402 نمایشگاه داکار که در شهر داکار سنگال برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره داکار این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده داکار آشنایی بیشتری

پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.
افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه داکار FIDAK داکار سنگال 2023 شهر داکار سنگال میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف داکار می باشد که همه

 

ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش داکار می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب

و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.
مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه داکار داکار سنگال بازدید از نوآوری های اخیر داکار

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی داکار

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های داکار

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف داکار

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های داکار

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های داکار

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با داکار

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با داکار

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید داکار

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش داکار

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در داکار
و…
تتتتتتببببببلللللللییییییییغغغغغغغااااااتتتتتتت تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتببببببببببببببببببببببببببببببببلللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغااااااااااااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

طرح توجیهی فنی و اقتصادی Business Plan
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
نمایشگاه کارخانه هوشمند ژاپن بهمن 1402 SFE - businesstk.com

نمایشگاه کارخانه هوشمند ژاپن بهمن 1402 SFE

نمایشگاه کارخانه هوشمند ژاپن بهمن 1402 SFE نمایشگاه کارخانه هوشمند ژاپن 2024 SFE نمایشگاه کارخانه هوشمند SFE توکیو ژاپن 2024...
نمایشگاه مادر و کودک مالزی (آذر1402) IMBEX - INDONESIA MATERNITY, BABY & KIDS EXPO - businesstk.com

نمایشگاه مادر و کودک مالزی (آذر1402) IMBEX

نمایشگاه مادر و کودک مالزی (آذر1402) IMBEX - INDONESIA MATERNITY, BABY & KIDS EXPO نمایشگاه مادر و کودک مالزی 2023 IMBEX -...
نمایشگاه تجاری کنیا 2023 (KITE) - businesstk.com

نمایشگاه تجاری کنیا 2023 (KITE)

نمایشگاه تجاری کنیا 2023 (KITE) نمایشگاه تجاری (KITE) نایروبی کنیا 2023 نمایشگاه تجاری نایروبی2023 در کشور کنیا، شهر نایروبی از...
نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی اسپانیا بهمن 1402 FIMA - businesstk.com

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی اسپانیا بهمن 1402 FIMA

نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی اسپانیا بهمن 1402 FIMA نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی اسپانیا 2024 FIMA نمایشگاه ماشین آلات کشاورزی...
نمایشگاه صنایع دارویی مصر 2023 PHARMACONEX - businesstk.com

نمایشگاه صنایع دارویی مصر 2023 PHARMACONEX

نمایشگاه صنایع دارویی مصر 2023 PHARMACONEX نمایشگاه صنایع دارویی PHARMACONEX قاهره مصر 2023 نمایشگاه صنایع دارویی قاهره2023 در...
نمایشگاه صنایع سنگ امارات متحده عربی (آذر1402) MIDDLE EAST STONE - businesstk.com

نمایشگاه صنایع سنگ امارات متحده عربی (آذر1402) STONE

نمایشگاه صنایع سنگ امارات متحده عربی (آذر1402) MIDDLE EAST STONE نمایشگاه صنایع سنگ امارات متحده عربی 2023 MIDDLE EAST STONE...
نمایشگاه ماشین ها و تجهیزات کارخانه ای اندونزی -آذر 1402 MANUFACTURING INDONESIA - businesstk.com

نمایشگاه ماشین ها و تجهیزات کارخانه ای اندونزی -آذر 1402

نمایشگاه ماشین ها و تجهیزات کارخانه ای اندونزی -آذر 1402 MANUFACTURING INDONESIA نمایشگاه ماشین ها و تجهیزات کارخانه ای اندونزی...
نمایشگاه منسوجات خانگی مصر آذر 1402 CAIRO HOMETEX - businesstk.com

نمایشگاه منسوجات خانگی مصر آذر 1402

نمایشگاه منسوجات خانگی مصر آذر 1402 CAIRO HOMETEX نمایشگاه منسوجات خانگی مصر 2023 CAIRO HOMETEX نمایشگاه منسوجات خانگی CAIRO...
نمایشگاه صنعت بسته بندی تایلند بهمن 1402 FOOD PACK ASIA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت بسته بندی تایلند بهمن 1402 FOOD PACK ASIA

نمایشگاه صنعت بسته بندی تایلند بهمن 1402 FOOD PACK ASIA نمایشگاه صنعت بسته بندی تایلند 2024 FOOD PACK ASIA نمایشگاه صنعت بسته...
بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA توکیو...
لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است معرفی  لوازم آشپزخانه آسمان مجموعه لوازم آشپزخانه آسمان با بیش از دو دهه سابقه...
گروه صنعتی شیشه کاوه - businesstk.com

گروه صنعتی شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه هلدینگ صنعتی شیشه کاوه  هلدینگ صنعتی شیشه کاوه در 5 گروه اصلی به شرح زیر مشغول به فعالیت می باشد:  ظروف...
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA...
پیشنهاد افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مرداد 1402 - BusinessTK.com

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402 ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 به مبلغ...
تصمیم افزایش سرمایه بیمه حافظ شهریور 1402 - BusinessTK.com

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 به مبلغ...
پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy