Select Page

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه 2023 ENERGAÏA

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA - businesstk.com

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ENERGAÏA مون پلیه فرانسه 2023

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه2023 در شهر مون پلیه کشور فرانسه، از تاریخ 22آذر تا 23آذر1402 برگزار می گردد.

توضیح مهم در خصوص تاریخ نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه 2023 ENERGAÏA

توجه داشته باشید که تاریخ های برگزاری نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه 2023 ENERGAÏA، ممکن است با توجه به برنامه ریزی کشور میزبان و شرکت های هماهنگ کننده و برگزارکننده، تغییر نماید.
به همین علت برای اطلاع از تغییرات احتمالی، وب سایت Montpellier – Parc des Expositions (محل برگزاری نمایشگاه) را بررسی نمایید و یا بسته خدمات مشاوره نمایشگاهی شرکت افق پویان توسعه را خریداری نمایید.

آموزش زبان انگلیسی ویژه مدیران
1402 02 15 Tam Tamin Banner 02 03
مشاوره و پیاده سازی استاندارد بنیان کیفیت

صنایع انرژی های تجدیدپذیر

صنایع انرژی های تجدیدپذیر از بخش ها و بازارهای متنوعی تشکیل شده است که با برنامه ریزی به موقع، مشاوره مدیریت صحیح و دریافت مشاوره استراتژی مناسب می توان در هر یک از این بخش ها موفقیت های فراوانی به دست آورد.

متخصصان شرکت افق پویان توسعه، زنجیره ارزش صنایع انرژی های تجدیدپذیر را با صرف زمان و پژوهش های متعدد طراحی و ترسیم نموده اند تا به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارها در این صنعت و صنایع مشابه، بهترین خدمات مشاوره مدیریت را ارائه نمایند.

زنجیره ارزش صنایع انرژی های تجدیدپذیر به سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای فعال در این صنعت و صنایع مشابه کمک می نماید تا بهترین موقعیت یابی را در صنعت خود انجام دهند و با افزایش مناسب حاشیه سود خود در این موقعیت ها، بیشترین ارزش افزوده را در کسب و کارهای مرتبط با فعالیت خود ایجاد نمایند.

توسعه کسب و کار در صنایع انرژی های تجدیدپذیر

توسعه کسب و کار با روش ها و شیوه های متنوعی انجام می شود و با توجه به توانمندی های هر سازمان، شرکت و یا کسب و کاری، باید مدل مناسب برای توسعه کسب کار در آن صنایع، همچون صنایع انرژی های تجدیدپذیر طراحی و بهینه سازی شود.

برای طراحی و مناسب سازی مدل توسعه کسب و کار در صنایع انرژی های تجدیدپذیر، متخصصان و مشاوران مدیریت شرکت افق پویان توسعه، ابتدا با شناسایی مدل های موجود برای توسعه کسب و کار متناسب با شرایط سازمان، شرکت و کسب و کارهای مشابه، بهترین مدل ها را بر اساس شاخص های تخصصی، اولویت گذاری خواهند نمود.

پس از اولویت گذاری بهترین مدل های موجود برای توسعه کسب و کار در صنایع انرژی های تجدیدپذیر، با استفاده از پژوهش های تخصصی، مدل توسعه کسب و کار مخصوص برای هر سازمان، شرکت و یا کسب و کار را طراحی می نمایند و با ارائه بهترین خدمات مشاوره مدیریت در این خصوص، اقدام به بهینه سازی و بهبود این مدل کسب و کار خواهند نمود.

بازاریابی و تبلیغات در صنایع انرژی های تجدیدپذیر

بازاریابی و تبلیغات برنامه ریزی شده، امری ضروری برای حضور و افزایش بازدهی در هر صنعتی به ویژه صنایع انرژی های تجدیدپذیر می باشد.برای اطمینان از بازاریابی مناسب باید اقدام به تدوین برنامه بازاریابی مخصوص هر بخش نمود.متخصصان و خبرگان بازاریابی شرکت افق پویان توسعه با سابقه درخشان ارائه بهترین خدمات مشاوره بازاریابی،آماده طراحی و تدوین برنامه بازاریابی برای مشتریان می باشند.

بازاریابی B2B

بازاریابی B2B یا بازاریابی Business to Business، نوعی از بازاریابی شرکتی یا بازاریابی کسب و کارها می باشد که با تعیین مخاطبان شما در صنایع انرژی های تجدیدپذیر، سازمان ها و شرکت های این صنعت را هدف گذاری می نمایند. باید توجه داشت که برای انجام این مهم برنامه ریزی متفاوتی مورد نیاز می باشد.

متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه، با طراحی مدل بازاریابی B2B ویژه بخش بندی های بازار هدف شما، DNA بازاریابی متناسب با هر بخش را برای واحد بازاریابی و فروش سازمان شما طراحی می نمایند تا بتوانید سهم بیشتری از بازار شرکتی را به دست آورید.

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA برای بهبود و ارتقا بازاریابی B2B

با حضور در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA و استفاده از خدمات مشاوره مدیریت و مشاوره بازاریابی شرکت افق پویان توسعه، می توانید به بهترین نحو ممکن مدل های بازاریابی B2B را در سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود پیاده سازی نمایید و مشتریان خود را در صنایع انرژی های تجدیدپذیر هدف گذاری نمایید.

آموزش بازاریابی B2B برای سازمان ها شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنایع انرژی های تجدیدپذیر

پس از طراحی مدل بازاریابی B2B متناسب با مشتریان و بخش های هدف گذاری شده شما در صنایع انرژی های تجدیدپذیر، متخصصان مشاوره بازاریابی B2B شرکت افق پویان توسعه با ارزیابی های دوره ای و ارائه آموزش های بازاریابی B2B، خلاء دانش بازاریابی B2B در کسب و کار شما را به بهترین نحو ممکن پوشش خواهند داد.
تا بتوانید با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت افق پویان توسعه و حضور به موقع و برنامه ریزی شده در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA، بازدهی و رادمان قابل قبولی در این رویداد مهم و حیاتی داشته باشید.

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه

این رویداد نمایشگاهی بین المللی در خصوص صنایع انرژی های تجدیدپذیر، انرژی های سبز و … می باشد.
مخاطبان و شرکت کنندگان این نمایشگاه با حضور در این رویداد با محصولات و خدمات جدید، نوآوری ها و روش های نوین، تجهیزات و ماشین آلات صنایع انرژی های تجدیدپذیر آشنا خواهند شد.
در ضمن، در زمان برگزاری نمایشگاه صنایع انرژی های تجدیدپذیر، کنفرانس و همایش علمی نیز در این خصوص برگزار خواهد شد.

محل برگزاری نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه 2023 ENERGAÏA Montpellier – Parc des Expositions
تلفن :0033467176817
وب سایت :http://www.montpellier-events.com/Le-Parc-des-Expositions

صنایع مرتبط با نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ENERGAÏA مون پلیه فرانسه 2023

صنایع انرژی های پاک
صنایع محیط زیست
صنایع حفاظت محیط زیست
صنایع تولید انرژی
صنایع انتقال انرژی

مخاطبان نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه 2023 ENERGAÏA

سازمان ها، شرکت ها، کسب و کارها، عموم تجار و بازرگانان

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر آذر 1402

نمایشگاه صنایع انرژی های تجدیدپذیر آذر 1402 یکی از مهم ترین رویدادها برای علاقه مندان و متخصصان در این زمینه می باشد.

کارشناسان و مدیران ارشد بازاریابی و توسعه کسب و کار در سازمان ها و شرکت های مختلف با حضور در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر به دنیال فرصت ها و روش هایی هستند تا با بهینه سازی فعالیت واحدهای تخصصی خود موجب رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کسب و کار سازمان و یا شرکت خود شوند.

با مدیریت و برنامه ریزی استراتژی صحیح و شناسایی فرصت های مناسب در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر آذر 1402 قادر خواهید بود تا به بهترین نحو ممکن با پوشش نقاط ضعف خود نسبت به رقبای فعلی و آتی صنعت، تهدیدهای پیش رو را از میان برداشته و قوای سازمان، شرکت و یا کسب و کار خود را به صورت روز افزون افزایش دهید.

رویداد نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر آذر 1402 فرصتی مناسب برای سازمان و شرکت شما می باشد تا با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت ویژه این صنعت، موجب بهبود و توسعه کسب و کار خود شوید.

خدمات شرکت افق پویان برای شرکت کنندگان در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ENERGAÏA مون پلیه فرانسه 2023

شرکت افق پویان توسعه، خدمات متنوعی براساس تجربیات گذشته و نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ENERGAÏA مون پلیه فرانسه 2023 طراحی و تدوین نموده است؛
تا با همراهی شرکت کنندگان در این رویداد مهم، راهبردهای مناسب برای توسعه ارتباطات Business to Business را جهت بهبود و توسعه سازمان، شرکت و کسب و کار آن ها را فراهم نماید.

خدمات مشاوره مدیریت برای حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه

برای دریافت خدمات مشاوره مدیریت در خصوص حضور در نمایشگاه های بین المللی به ویژه نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه،

می توانید با تکمیل

فرم درخواست شرکت در نمایشگاه بین المللی

و یا می توانید با نامه نگاری رسمی از طریق ایمیل یا تلفکس و یا در صفحه تماس با ما (قسمت بالای سایت)، با قید نام نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ENERGAÏA مون پلیه فرانسه 2023، درخواست خود را مطرح نمایید.

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه 1402

این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای انرژی های تجدیدپذیر می باشد و در سطح کشور فرانسه و منطقه بسیار شناخته شده است.
شرکت ها و سازمان های متعدد و مختلفی در تلاش هستند تا با حضور در این رویداد ، محصولات، راهکارها و ایده های نوینی برای توسعه کسب و کار خود بیابند.

خدمات تخصصی نمایشگاهی ویژه نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA

شرکت افق پویان توسعه خدمات متنوعی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های تخصصی ارائه می دهد؛ این خدمات برای شرکت کنندگان در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه 2023 ENERGAÏA با شرایط ویژه ارائه می شود.
متخصصان شرکت افق پویان توسعه با تجزیه-تحلیل نیازهای شما و اولویت بندی آن ها به صورت تخصصی، خدماتی ویژه برای شرکت در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه 1402 طراحی و ارائه می نماید؛
طراحی خدمات مخصوص مشتریان و مخاطبان نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه 1402، موجب بهینه سازی ارائه خدمات و افزایش کاربرد آن ها می شود؛ زیرا هر مشتری با نیازهای منحصر به فرد کسب و کار خود از رویدادهای مختلف بهره خواهد برد.

کارواش ها ، واترجت های صنعتی شرکت نگین صنعت - خدمات مشاوره مدیریت - businesstk.com

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه آذر 1402

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر که در شهر مون پلیه فرانسه برگزار می گردد، به شرکت های فعال در زنجیره انرژی های تجدیدپذیر این امکان را می دهد
تا با ارزش های فعلی و آینده انرژی های تجدیدپذیر آشنایی بیشتری پیدا کنند و نوآوری ها و تغییرات در این خصوص را از نزدیک مشاهده نمایند.

افزایش بهره وری و کارایی با شرکت در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر ENERGAÏA مون پلیه فرانسه 2023

شهر مون پلیه فرانسه میزبان بازدیدکنندگان و غرفه داران متعدد از سازمان ها و شرکت های مختلف انرژی های تجدیدپذیر می باشد که همه آن ها به نوعی در جستجوی راهکارها و ایده های جدید برای بهبود فعالیت خود
در زنجیره ارزش انرژی های تجدیدپذیر می باشند. شرکت کنندگان در این نمایشگاه با تجزیه تحلیل مناسب و بررسی راهکارهای رقبا، موجب افزایش بهره وری و کارایی شرکت یا سازمان خود خواهند شد.

مهمترین دلایل شرکت در نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر مون پلیه فرانسه

بازدید از نوآوری های اخیر صنایع انرژی های تجدیدپذیر

شناخت بیشتر بازار و نیازهای آتی صنایع انرژی های تجدیدپذیر

بررسی و تحلیل محصولات سایر شرکت های صنایع انرژی های تجدیدپذیر

معرفی محصولات و خدمات به مشتریان هدف صنایع انرژی های تجدیدپذیر

ایجاد ارتباط و شبکه سازی با مدیران شرکت های صنایع انرژی های تجدیدپذیر

حضور در یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های صنایع انرژی های تجدیدپذیر

شناسایی نیازهای جدید مشتریان و فناوری های مرتبط با صنایع انرژی های تجدیدپذیر

استفاده از آموزش ها و حضور در کارگاه های آموزشی مرتبط با صنایع انرژی های تجدیدپذیر

سنجش، بررسی، تجزیه-تحلیل و شناسایی بازارها و مشتریان جدید صنایع انرژی های تجدیدپذیر

تعامل با همکاران و رقبا برای بهبود موقعیت شرکت در زنجیره ارزش صنایع انرژی های تجدیدپذیر

ارزیابی رقبای بین المللی و ایده پردازی برای بهبود رقابت و بازاریابی بهتر در صنایع انرژی های تجدیدپذیر
و…

خدمات مشاوره حقوقی دال
خدمات مالی و حسابداری محاسب

مشاوره صنایع انرژی های تجدیدپذیر

مفتخر هستیم تاکنون خدمات گسترده و ارزشمندی به شرکت ها و کسب و کارهای فعال در صنایع انرژی های تجدیدپذیر ارائه نموده ایم. این خدمات به صورت تخصصی و برای صنایع انرژی های تجدیدپذیر طراحی و مناسب سازی شده است.

خدمات مشاوره مدیریت صنایع انرژی های تجدیدپذیر ویژه سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهای حاضر در این صنایع عبارتند از:

مشاوره عارضه یابی شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره برنامه ریزی استراتژی شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره طراحی ساختار سازمانی شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره مدل های تعالی برای شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره توسعه کسب و کار شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره مدیریت برند شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره بهینه سازی و طراحی(مجدد) مدل کسب و کار شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره تدوین طرح توجیهی(Business Plan) برای شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره مدیریت محصول برای شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره مدیریت نوآوری برای شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره بازاریابی (Marketing Plan) شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره تبلیغات شرکت های انرژی های تجدیدپذیر

مشاوره برنامه ریزی فروش (Sales Plan) شرکت های انرژی های تجدیدپذیر و …

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در این نمایشگاه با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

•کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگزاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، برای شرکت ها و مدیرانی که اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات تخصصی مشاوره مدیریت می نمایند، مشاوره نمایشگاهی با شرایط ویژه ارائه می شود؛

شرح مختصر:

نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر فرانسه آذر 1402 ENERGAÏA، به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای مهم در این صنایع، از تاریخ 22آذر تا23آذر1402 برگزار می گردد.

منبع:

EventsEye
https://www.eventseye.com/index.html

TradeFairDates

https://www.tradefairdates.com/”

طرح توجیهی فنی و اقتصادی Business Plan
هدایای تبلیغاتی و سررسید سال جدید آرمان پرستیژ - businesstk.com
نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری ساحل عاج آذر 1402 ARCHIBAT - businesstk.com

نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری ساحل عاج آذر 1402

نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری ساحل عاج آذر 1402 ARCHIBAT نمایشگاه صنعت ساختمان و معماری ساحل عاج 2023 ARCHIBAT نمایشگاه صنعت...
نمایشگاه فلزکاری و پلاستیک ایتالیا بهمن 1402 SAMUEXPO - businesstk.com

نمایشگاه فلزکاری و پلاستیک ایتالیا بهمن 1402 SAMUEXPO

نمایشگاه فلزکاری و پلاستیک ایتالیا بهمن 1402 SAMUEXPO نمایشگاه فلزکاری و پلاستیک ایتالیا 2024 SAMUEXPO نمایشگاه فلزکاری و...
نمایشگاه اتوماسیون صنعتی چین 2023 آسیا (AIAE) - businesstk.com

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی چین 2023 آسیا (AIAE)

نمایشگاه اتوماسیون صنعتی چین 2023 آسیا (AIAE) نمایشگاه اتوماسیون صنعتی آسیا (AIAE) پکن چین 2023 نمایشگاه اتوماسیون صنعتی پکن2023...
نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی -آذر 1402 MACHINE TOOL INDONESIA - businesstk.com

نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی -آذر 1402

نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی -آذر 1402 MACHINE TOOL INDONESIA نمایشگاه ابزارها و ماشین های صنعتی اندونزی 2023...
نمایشگاه صنایع روشنایی کم مصرف چین 2023 LED - businesstk.com

نمایشگاه صنایع روشنایی کم مصرف چین 2023 LED

نمایشگاه صنایع روشنایی کم مصرف چین 2023 LED نمایشگاه صنایع روشنایی کم مصرف LED شانگهای چین 2023 نمایشگاه صنایع روشنایی کم مصرف...
نمایشگاه صنایع فوم آلمان آذر 1402 FOAM EXPO EUROPE - businesstk.com

نمایشگاه صنایع فوم آلمان آذر 1402 FOAM EXPO EUROPE

نمایشگاه صنایع فوم آلمان آذر 1402 FOAM EXPO EUROPE نمایشگاه صنایع فوم آلمان 2023 FOAM EXPO EUROPE نمایشگاه صنایع فوم FOAM EXPO...
نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذر۱۴۰۱ - https://businesstk.com/

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذر۱۴۰۱ IranLab

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی آذر۱۴۰۱ IranLab نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران آذر ۱۴۰۱آذر ۱۴۰۱ IranLab نمایشگاه...
نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون ایتالیا دی 1402 HOMI MILANO - businesstk.com

نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون ایتالیا دی 1402

نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون ایتالیا دی 1402 HOMI MILANO نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون ایتالیا 2024 HOMI MILANO نمایشگاه...
بسته های سازمانی آجیل و خشکبار جاوید - businesstk.com
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA توکیو...
لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است

لوازم آشپزخانه آسمان – کیفیت تنها نشان آسمان است معرفی  لوازم آشپزخانه آسمان مجموعه لوازم آشپزخانه آسمان با بیش از دو دهه سابقه...
گروه صنعتی شیشه کاوه - businesstk.com

گروه صنعتی شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه هلدینگ صنعتی شیشه کاوه  هلدینگ صنعتی شیشه کاوه در 5 گروه اصلی به شرح زیر مشغول به فعالیت می باشد:  ظروف...
نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن تیر 1403 BIOPHARMA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA

نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن اسفند 1402 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی ژاپن 2024 BIOPHARMA نمایشگاه صنعت داروسازی BIOPHARMA...
پیشنهاد افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مرداد 1402 - BusinessTK.com

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402

ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر 1402 ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه ثبت افزایش سرمایه تاید واتر خاورمیانه مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو پیشنهاد افزایش سرمایه صنعتی مینو مهر 1402 به مبلغ...
تصمیم افزایش سرمایه بیمه حافظ شهریور 1402 - BusinessTK.com

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402

تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ تصمیمات افزایش سرمایه بیمه حافظ مهر 1402 به مبلغ...
پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران پیشنهاد افزایش سرمایه آلومینیوم ایران مهر...
پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 - BusinessTK.com

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402

پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402 پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان پیشنهاد افزایش سرمایه صنعت روی زنگان مهر 1402...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy