Select Page

نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401

نمایشگاه ایران در دوحه قطر

نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401

فراخوان نمایشگاه های اختصاصی – تخصصی ایران در دوحه – قطر 2022 با رویکرد نشست های تجاری

سخنگوی وزارت صمت خبر داد: برگزاری 5 نمایشگاه ایرانی در قطر به مناسبت برگزاری جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: به مناسبت برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر، شش نمایشگاه تخصصی ایران در دوحه، پایتخت این کشور برگزار می شود.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره جزییات برگزاری این نمایشگاه ها گفت: پنج نمایشگاه در زمینه‌های مواد غذایی، فرش و صنایع دستی، مبلمان و لوستر، دکوراسیون، مصالح ساختمانی،

پوشش و مد اسلامی، هتلداری و کترینگ و خدمات فنی و مهندسی در مهرماه سال جاری در دوحه با مجوز و نظارت سازمان توسعه تجارت ایران و توسط شرکت نمایشگاه‌ های بین‌المللی ج.ا.ایران، با همکاری مرکز تجاری، سفارت و رایزنی بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

وی افزود: مقرر شده یک نمایشگاه فرش و صنایع دستی نیز توسط وزارت میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با جام‌ جهانی در قطر برگزار شود.

قالیباف افزود: در همین راستا، خط مستقیم حمل‌ و نقل کشتیرانی میان دو کشور برقرار و امکان مبادله پول از طریق غیربانکی فراهم شده است.

راه اندازی سیستم ایکس ری در بندر دیر به مناسبت نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401

پیلتن، مدیر کل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: بازار قطر به دلیل مجاورت دو کشور یکی از مهمترین بازارهای صادراتی ایران، محسوب می شود. وی افزود: در ماه های گذشته فرصت هایی برای توسعه تجارت بین دو کشور فراهم شده است.

پیلتن با اشاره به تمایل بخش خصوصی برای حضور در بازار قطر تصریح کرد: سازمان توسعه تجارت ایران برنامه هایی از جمله برگزاری نمایشگاه برای استفاده بهتر از بازار قطر را در دستور کار خود قرار داده است.

او ادامه داد: توسعه زیرساخت های تجاری شامل کمک به حمل کالا به صورت دریایی و هوایی در حال انجام است.
کشتیرانی ایران، آمادگی ارائه خدمات به تجار را دارد، از سوی دیگر بندر دیر برای ارتباطات تجاری دو کشور تجهیز شده است و فردا نیز سیستم ایکس ری بهره برداری می شود که موجب توسعه صادرات می شود.

مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران خاطر نشان کرد: تسهیل تردد فعالان اقتصادی و اقامت آن ها و حمل و نقل هوایی کالا ایجاد شده است تا شرایط برای معرفی کالاها در این کشور فراهم شود.

وی در پایان با تشکر از مدیرعامل نمایشگاه بین المللی برای پذیرش مسئولیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی ایران در قطر، از برگزاری ۵ رویداد نمایشگاهی در قطر با هدف معرفی کالاهای صادراتی خبر داد.

رفع موانع گسترش روابط اقتصادی ایران و قطر به مناسبت نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401

دهقانی سفیر جمهوری اسلامی در قطر با تاکید بر نقش قطر در تحولات منطقه ای گفت: شرایط اقتصادی قطر نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است.
وی افزود: فعالان اقتصادی و بازرگانان باید با شناخت و مطالعه دقیق به بازار قطر ورود نمایند. او ادامه داد: با برداشته شدن موانع از سر راه تجار، شاهد گسترش روابط اقتصادی ایران و قطر خواهیم بود.

قطر به هر کالایی اجاره ورود نمی‌ دهد

عبدالخانی، رایزن بازرگانی ایران در قطر گفت: یکی از موضوعات مهم برای سازمان توسعه تجارت، بازگشایی مرکز تجاری ایران و قطر است.
وی افزود: قطر کشوری است که درآمد سرانه بالایی دارد و به همین دلیل به هر کالایی اجاره ورود نمی‌دهند. کالا‌هایی وارد بازار قطر می شود که از استانداردهای لازم برخوردار باشند.

همچنین در جریان نمایشگاه تخصصی ایران در دوحه قطر، مقرر شده علاوه بر معرفی کالاهای صادراتی ایران به تجار قطری، جلسات و نشست‌های تجاری میان تجار دو کشور برگزار شود.

انتخاب مجری قطری برای کاهش هزینه های حضور در نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401

هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی نیز گفت: به دلیل درخواست های زیاد از سوی شرکت ها و فعالان اقتصادی کشور، برگزاری نمایشگاه های اختصاصی ایران در قطر را برنامه ریزی کردیم.

وی با اشاره به وضعیت خاص قطر در آستانه برگزاری جام جهانی تصریح کرد: با توجه به این موضوع، هزینه ها نیز در این کشور افزایش یافته است و مقایسه هزینه های قطر با اروپا در شرایط کنونی منطقی نیست.


رازدار افزود: با تصمیم مشترک سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه ها، مجری برگزاری نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401 از کشور قطر انتخاب شده است تا هزینه تمام شده برای حضور شرکت کنندگان در نمایشگاه کاهش یابد.

وی گفت: سازمان توسعه تجارت ایران به‌منظور تسهیل صادرات به قطر در ایام قبل، هم‌زمان و بعد از جام جهانی،
مذکور اقدم به اخذ مجوزهای لازم برای معافیت ۷۰ درصدی کالاهای صادراتی مذکور به قطر از تعهدات ارزی صادرکنندگان به مدت ۶ ماه کرده است.

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های حاضر در نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401 با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

• کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی-توجیهی حضور کارکنان در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بهره وری در نمایشگاه
– کارگاه آموزشی بازاریابی در نمایشگاه

• برنامه ریزی های مدیریت

– برنامه ریزی مدیریت زمان
– آموزش فن بیان و مذاکره در نمایشگاه
– برنامه ریزی و مدیریت معرفی محصولات و خدمات

• خدمات ویژه مدیران

– دید و بازدید با افراد مهم
– مصاحبه با خبرگذاری ها
– کلیه خدمات VIP ویژه مدیران ارشد

در ضمن، این خدمات برای شرکت ها و مدیرانی که در زمان نمایشگاه اقدام به عضویت در باشگاه مشتریان و یا خرید خدمات می نمایند، با شرایط ویژه می باشد؛

سایر خدمات شرکت افق پویان توسعه عبارتند از:

خدمات مشاوره برنامه ریزی استراتژی

خدمات مشاوره مدل کسب و کار

خدمات مشاوره ساختار سازمانی

خدمات مشاوره مدیریت برند

خدمات مشاوره توسعه کسب و کار

خدمات مشاوره قیمت گذاری

خدمات مشاوره مدیریت محصول

خدمات مشاوره خرید، ادغام و مشارکت (M&A)

خدمات مشاوره برنامه بازاریابی و مارکتینگ پلن

خدمات مشاوره برنامه ریزی فروش

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

شرح مختصر:
نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401 ، مقرر شده علاوه بر معرفی کالاهای صادراتی ایران به تجار قطری، جلسات و نشست‌های تجاری میان تجار دو کشور برگزار شود.
منبع:
گروه رسانه ای صنعت نمایشگاهی ایران

Keywords:
نمایشگاه ایران در دوحه قطر – مهر 1401
نمایشگاه تخصصی ایران در دوحه قطر 2022
نمایشگاه ایران در دوحه قطر
نمایشگاه بین المللی قطر 2022
جام جهانی فوتبال قطر 2022

شهرک صنعتی سلفچگان - استان قم - businesstk.com

شهرک صنعتی سلفچگان – استان قم

شهرک صنعتی سلفچگان - استان قم شهرک صنعتی سلفچگان شهرک صنعتی سلفچگان (شهرک و منطقه صنعتی) در استان قم، شهرستان قم، کیلومتر 5 جاده...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy