Select Page

مرکز خرید نگین اهواز

مرکز خرید نگین اهواز - businesstk.com

مرکز خرید نگین اهواز

 

این مرکز خرید در منطقه کیانپارس شهر اهواز واقع شده است و انواع فروشگاه های پوشاک، کافه و پوشاک در آن مشغول به فعالیت کسب و کار می باشند.

مرکز خرید نگین ایران یکی از شیک‌ترین مراکز خرید اهواز است. این مرکز خرید از قدیمی‌ترین مکان‌های لوکس اهواز می باشد. به همین دلیل اهوازی‌ها مرکز خرید نگین اهواز را به بقیه جاهای شهر ترجیح می‌دهند.

حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، می‌توانید به مرکز خرید نگین بروید و اوقات خوبی همراه دوستان و خانواده داشته باشید. کافی‌شاپ این مجموعه‌ هم در طبقه اول می‌تواند مکان خوبی برای استراحت و گذراندن زمان با دوستان باشد.

در مرکز خرید نگین ایران می‌توانید انواع پوشاک را پیدا کنید. بوتیک‌های این مرکز خرید انواع لباس‌ها و کفش‌ها را با کیفیت مناسب ارائه می‌دهد. به علاوه انواع لوازم آرایشی و دکوراسیون را هم می‌توانید در مرکز خرید نگین ایران پیدا کنید.


کسانی که به این مرکز خرید رفته‌اند، اعتقاد دارند با وجود اجناس باکیفیت قیمت‌های این مرکز خرید خیلی بالا نیستند. حتی در حراجی‌ها قیمت اجناس خیلی کمتر از معمول هم می‌شوند. پس اگر در فصل جراح گذرتان به اهواز افتاد مرکز خرید نگین را فراموش نکنید.

آدرس مرکز خرید نگین:

کیانپارس، بلوار شهید چمران، نبش خیابان ششم

مشاوره مدیریت اهواز

اهواز، مرکز صنایع پخش نفت و گاز در خوزستان است. پالایشگاه آبادان و پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی ماهشهر از جمله صنایع وابسته به نفت در این استان هستند.

کارخانجات ذوب و فولادسازی و محصولات آهنی و فولادی و لوله‌سازی از جمله صنایعی هستند که تأثیر بسزایی در اقتصاد منطقه و استان دارند.


از جمله این مجموعه‌ها می‌توان به لوله‌سازی خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران، شرکت فولاد خوزستان، نورد کاویان و شرکت نورد و لوله اهواز اشاره کرد.

جدا از کشاورزی سنتی و نیمه مکانیزه محصولات سنتی (مثل برنج، گندم، مرکبات و صیفی‌جات)، نیشکر هم به صورت صنعتی در قالب طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی استان خوزستان در ابعاد جغرافیایی وسیعی کاشته شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


از جمله صنایع جانبی قدیمی نیشکر در خوزستان، مجتمع کاغذسازی هفت‌تپه است که از دیرباز با استفاده از ضایعات نیشکر به تولید کاغذ می‌پردازد.

شرکت افق پویان توسعه

شرکت افق پویان توسعه، آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مشاوره مدیریت برای انواع و تمامی کسب و کارها، شرکت ها و سازمان ها شرایط ویژه می باشد؛

سایر خدمات شرکت افق پویان توسعه

و برای مدیران ارشد شرکت ها، صاحبان مشاغل و کسب و کارها سرمایه گذارانی که قصد راه اندازی و یا توسعه کسب و کار را دارند خدمات ویژه ای ارائه می نماید که برخی از این خدمات عبارت اند از:

خدمات مشاوره برنامه ریزی استراتژی

خدمات مشاوره مدل کسب و کار

خدمات مشاوره ساختار سازمانی

خدمات مشاوره مدیریت برند

خدمات مشاوره توسعه کسب و کار

خدمات مشاوره قیمت گذاری

خدمات مشاوره مدیریت محصول

خدمات مشاوره خرید، ادغام و مشارکت (M&A)

خدمات مشاوره برنامه بازاریابی و مارکتینگ پلن

خدمات مشاوره برنامه ریزی فروش

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

شرح مختصر:
مرکز خرید نگین اهواز در استان خوزستان ایران یکی از شیک‌ترین مراکز خرید اهواز است. این مرکز خرید از قدیمی‌ترین مکان‌های لوکس اهواز می باشد. برای …

منبع:
BusinessTK

Keywords:

مرکز خرید نگین اهواز

مشاوره مدیریت
مشاوره مدیریت اهواز
مرکز خرید نگین
خرید نگین اهواز

اماکن شهری
فرودگاه

فرودگاه اهواز (یاتا:AWZ و ایکائو:OIAW)، فرودگاهی است که در اطراف شهر اهواز در جنوب غربی ایران واقع شده‌است. شرکتهای هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر)، ایران ایرتور، آسمان، ماهان، کاسپین،

تابان، کیش‌ایر، حمل و نقل هوایی نفت، ساها، ارم، فارس ایر قشم و قشم ایر در فرودگاه اهواز فعال هستند، میانگین پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی اهواز روزانه ۱۸ پرواز می‌باشد.

راه‌آهن

ایستگاه راه‌آهن اهواز
ایستگاه راه‌آهن اهواز در سال ۱۳۰۶ خورشیدی، افتتاح شد و هم‌اکنون نیز دردست بهره‌برداری است.
یک ایستگاه راه‌آهن دیگر نیز در این شهر موجود است به نام ایستگاه راه‌آهن کارون که قطارهای باری و مسافرتی از آن‌جا به بندر امام خمینی می‌روند.

دانشگاه‌ها
اهواز کنونی به دلیل وجود دانشگاه‌های بزرگ و معتبر از لحاظ آموزش عالی در جایگاه بسیار ممتازی در سطح کشور می‌باشد. یکشنبه ۲ مهرماه سال ۱۳۳۴ دانشگاه گندی‌شاپورتأسیس شد که چندی بعد به جندی‌شاپور تغییر نام داد 

 

دانشگاه شهید چمران (جندی شاپور)

و روان‌شناسی، ریاضی، دامپزشکی، شیمی دوره‌های دکتری برگزار می‌شود. دانشگاه شهید چمران دارای فضای آموزشی بسیار وسیع و مناسبی می‌باشد به‌طوری‌که در بین دانشگاه‌ها یکی از چهار دانشگاه بزرگ کشور و بزرگ‌ترین دانشگاه در جنوب و غرب کشور است.

سردر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز

دانشگاه شهید چمران اهواز
قدیمی‌ترین دانشگاه این شهر است که در بخش غربی شهر و مشرف بر کنارهٔ رود کارون تأسیس شده‌است. دانشکدهٔ ادبیات و زبان‌های خارجی این دانشگاه از پردیس اصلی جدا است و به عنوان یکی از نمادهای شهر اهواز شناخته می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز

اکنون بخش مهندسی این دانشگاه به نام شهید چمران نام‌گذاری شده، و بخش پزشکی آن پس از یک دوره کوتاه که نام دانشکده علوم پزشکی اهواز به خود گرفت، دوباره در سال ۱۳۸۲ نام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاهپور بر آن نهاده شد.

آگهی

محصولات
و خدمات

09039270756

ناحیه های صنعتی استان لرستان - BusinessTK.com

ناحیه های صنعتی استان لرستان

ناحیه های صنعتی استان لرستان سازمان ها و صنایع کوچک و متوسط مستقر در ناحیه های صنعتی استان لرستان استان لرستان یکی از استان های...

آگهی

خرید و فروش شرکت

(تملک و ادغام)

09039270756

نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه (آذر1402) MARSEILLE - businesstk.com

نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه (آذر1402)

نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه (آذر1402) MARSEILLE نمایشگاه مشاغل، تجارت و بازرگانی فرانسه 2023 MARSEILLE نمایشگاه...
ارزش گذاری شرکت

ارزش گذاری شرکت با 6 مدل ارزش گذاری شرکت ها

ارزش گذاری شرکت با 6 مدل ارزش گذاری شرکت ها ارزش گذاری شرکت و کسب و کار چیست؟ و چگونه شرکت ها ارزش گذاری می شوند؟ ارزش گذاری...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy