Select Page

افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر 28 آذر 1401

افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر 28 آذر 1401 - businesstk.com

افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر 28 آذر 1401

اطلاعیه شماره 972593 کدال

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص

افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر

نماد: غاذر

موضوع: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه

با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار

به پیوست گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 159,000,000,000ریال به مبلغ 350,000,000,000ریال از محل سود انباشته به منظور اصلح ساختار مالی که در تاریخ 1401/09/28به تصویب هیئت مدیره رسیده


و جهت اظهارنظر بهحسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه میگردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلع رسانی می گردد.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوقالعاده می باشد.

تاریخچه فعالیت شرکت کشت و صنعت پیاذر

گروه شامل شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام) و شرکت فرعی طاق کسری آذربایجان (سهامی خاص) می باشد.

شرکت سهامی پیاذر و سبزی خشککنی در سال 1348تأسیس و تحت شماره 13480در تاریخ 1348/07/28در اداره ثبت شرکتهای تبریز به ثبت رسیده


و از تاریخ 01351/05/18با اخذ مجوز شماره 314350از سوی وزارت اقتصاد وقت شروع به بهرهبرداری نموده است.


در تاریخ 1352/08/26طی صورتجلسه مجمع عمومی فوقالعاده نام شرکت به شرکت سهامی خاص کشت و صنعت پیاذر تغییر یافته است و در تاریخ 1381/12/19در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرش


و بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافته و مراتب پذیرش در تاریخ 1383/08/04اعلام شده است.


مرکز اصلی شرکت در کیلومتر 24جاده تبریز به آذرشهر در خسروشهر واقع است و با شناسه ملی 10861349161و به شماره 392در تاریخ 1362/06/14در اداره ثبت شرکت های اسکو به ثبت رسیده است.

موضوع فعالیت شرکت کشت و صنعت پیاذر

موضوع فعالیت اصلی

الف) موضوع فعالیت شرکت طبق ماده اساسنامه جدید که منطبق با نمونه شرکتهای بورسی می باشد عبارت است از


ایجاد خط تولید خشککنی انواع محصولات کشاورزی، ایجاد خط تولید جهت تهیه پودر انواع محصولات غذایی و کشاورزی، ایجاد خطوط بستهبندی انواع محصولات غذایی و کشاورزی تهیه و توزیع ملزومات کشاورزی و صنایع وابسته به آن،

انجام عملیات خدمات کشاورزی، انجام مشاوره و تحقیق در مورد تولید محصولات کشاورزی و غذایی، انجام عملیات بازرگانی جهت خرید یا فروش کالاها و خدمات کشاورزی و غذایی، مبادرت به صادرات و واردات کالاها و خدمات کشاورزی و غذایی،

مبادرت به صادرات و واردات کالاها و خدمات کشاورزی و غذایی. همچنین فعالیت فرعی شرکت شامل خرید، فروش سهام و سایر اوراق بهادار کلیه شرکت ها و ایجاد و تأسیس شرکت های جدید و مؤسساتی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم در امور مرتبط با موضوع فعالیت شرکت فعالیت می کنند،


انتشار و فروش اوراق قرضه و مشارکت، وفق قوانین و مقررات مربوطه -مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی و بانک ها و مؤسسات اعتباری داخلی و خارجی- انجام سایر عملیات و فعالیت ها که در راستای موضوع فعالیت شرکت ضروری باشد.


ظرفیت تولیدی شرکت بر اساس آخرین پروانه بهرهبرداری به شماره 51563و تاریخ 1393/10/10عبارت است از تولید 9،260تن انواع محصولات و فرآورده های غذایی می باشد.

فعالیت اصلی شرکت شرکت کشت و صنعت پیاذر در سال مورد گزارش تولید محصولات غذایی بوده است.

موضوع فعالت فرعی

– خرید، فروش سهام و سایر اوراق بهادار کلیه شرکتها و ایجاد و تأسیس شرکتهای جدید و مؤسساتی که بطور مستقیم یا غیر مستقیم در امور مرتبط با موضوع فعالیت شرکت فعالیت می کنند.

– انتشار و فروش اوراق قرضه و مشارکت، وفق قوانین و مقررات مربوطه.

– مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی و بانکها و مؤسسات اعتباری داخلی و خارجی.

– انجام سایر عملیات فعالیتها که در راستای موضوع فعالیت شرکت ضروری باشد.

ب) موضوع فعالیت شرکت فرعی طاق کسری (سهامی خاص) طبق ماده 2اساسنامه، تولید و بستهبندی پودر کتلت گیاهی و سبزیجات خشک، انواع غلات، انواع حبوبات، سویا، نان سوخاری و پودر کیک و صادرات و واردات می باشد.

فعالیت اصلی شرکت مذکور طی سال مورد گزارش تولید کمپوت میوه، کنسرو رب و لوبیا و بستهبندی حبوبات با نام تجاری آسان (شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام)- شرکت اصلی) و براساس درخواستهای آن شرکت بوده است.

بازار سهام شرکت کشت و صنعت پیاذر

سهام شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام) در تاریخ 1383/08/04در بورس اوراق بهادارا تهران پذیرفته شده است.


هم اکنون سهام شرکت با طبقه بندی در صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر، با نماد «غاذر» و در بازار دوم بورس، مورد معامله قرار می گیرد.

نتایج حاصل از آخرین افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر

افزایش سرمایه قبلی شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام) از مبلغ 75،000میلیون ریال به مبلغ 159،000 میلیون ریال (از محل سود انباشته) بوده که به منظور اجرای طرح توسعه صورت گرفته است.


افزایش سرمایه مزبور به استناد مجمع عمومی فوقالعاده مورخ 1399/10/03تصویب شده و در تاریخ 1399/12/11در مرجع ثبت شرکتها به ثبت رسیده است.

لازم به ذکر است که مرحله دوم افزایش سرمایه مذکور (به مبلغ 66.000میلیون ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی)


که در تاریخ 1399/09/02مورد موافقت سازمان بورس قرار گرفته بود، از دستور کار خارج گردیده است که این موضوع در تاریخ 401/04/06در کدال افشا گردیده است.

تشریح طرح افزایش سرمایه

هدف از انجام افزایش سرمایه

اهداف شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام) از افزایش سرمایه مورد نظر به شرح ذیل می باشد:

✓ جلوگیری از خروج وجه نقد و تقویت سرمایه در گردش شرکت

✓ بهبود نسبتهای مالی و اصلاح ساختار سرمایه

✓ انطباق با الزامات دستورالعمل پذیرش بورس تهران در خصوص حد نصاب سرمایه ثبتی بازار دوم بورس تهران
✓ استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه منطبق با مفاد بند (ف) تبصره 2بودجه سال 1401

تشریح جزئیات انجام افزایش سرمایه

با توجه به موارد مطرح شده در قسمت قبلی، هدف اصلی شرکت از افزایش سرمایه پیش رو بهبود و اصلاح ساختار مالی و افزایش ظرفیت اخذ تسهیلات شرکت از طریق بهبود نسبتهای مالی و کاهش ریسک اعتباری است.

بایستی در نظر داشت که در حال حاضر با توجه به تنگنای اعتباری ایجاد شده در نظام بانکی کشور،


راه حل های جایگزین جهت تامین مالی سرمایه در گردش شرکت استفاده از ابزارهای جدید نظیر اوراق گواهی مولد اعتبار بوده که با توجه به نرخ بالای تنزیل این اوراق که در محدودهی 30درصد قرار گرفته است،

نمی تواند به عنوان راه حلی قابل اتکا و با هزینهی مناسب از آن استفاده نمود. از این رو تقویت وضعیت اعتباری شرکت که یکی از اجزای آن افزایش سرمایه ثبتی است، میتواند دسترسی شرکت را به تسهیلات بانکی با نرخهای پایینتر فراهم کند.

در عین حال با توجه به فرصت ذکر شده در بند (ف) تبصره 2بودجه سال 1401متناسب با میزان افزایش سرمایه بخشی از مالیات شناسایی شده مربوط به سودهای تقسیم نشده به شرکت برگشت داده خواهد شد


و بدین ترتیب در مدت کوتاهی پس از انجام افزایش سرمایه، بخشی از مبلغ تخصیص داده شده به این طرح از محل معافیت مالیاتی حاصله به شرکت و سهامداران بازخواهد گشت.


همچنین با توجه به اینکه حداقل سرمایه ثبتی جهت حضور در تابلوی دوم بورس تهران معادل 200میلیارد ریال است، افزایش سرمایه مذکور منجر به رعایت الزامات دستورالعمل پذیرش در بورس تهران نیز خواهد شد


و همچنین در صورت انجام یک مرحله افزایش سرمایه مجدد در سالهای آتی زمینه را برای ورود به تابلوی اول بورس تهران و ارتقای اعتبار شرکت از این منظر فراهم خواهد شد.

مبلغ افزایش سرمایه پیشنهادی و محل تأمین آن

شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام) در نظر دارد سرمایه خود را از 159،000میلیون ریال به 350،000 میلیون ریال از محل سود انباشته به شرح زیر افزایش دهد.

➢ مبلغ 191،000میلیون ریال (معادل 120درصد سرمایه فعلی) از محل سود انباشته.

پیشبینی وضعیت مالی آتی شرکت

در این قسمت صورتهای مالی پیشبینی شده شامل صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات حقوق مالکانه و صورت جریان وجوه نقد شرکت به صورت مقایسهای در دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه ارایه گردیده است.

همچنین به منظور بررسی دقیقتر توسط سهامداران محترم، مفروضات مبنای پیشبینی نیز با جزئیات بیشتر پس از ارایه صورتهای مالی آورده شده است.

مفروضات مبنای پیش بینی

مفروضات مبنای پیش بینی سود و زیان

فروش

در سال 1401مقدار تولید و فروش شرکت در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه یکسان فرض شده است. در خصوص ،1402نظر به اینکه در صورت انجام افزایش سرمایه


و بهبود نسبتهای مالی امکان اخذ تسهیلات بانکی در ارقام بالاتر و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز جهت افزایش فروش شرکت فراهم می گردد، مقدار فروش شرکت در صورت افزایش سرمایه معادل 20درصد بالاتر از سال 1401فرض شده است


و در سال 1403به بعد نیز رشد مقداری به جهت رعایت محافظهکاری در پیشبینی دیده نشده است.


برآورد مذکور بر اساس قضاوت خبرگان و برآورد صورت گرفته از کشش بازار تنظیم شده است. در هر دو حالت مقدار تولید و فروش متناسب با سوابق تاریخی یکسان فرض شده است.

در خصوص نرخ فروش محصولات با نگاهی به روندهای تاریخی شرکت، در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه به صورت یکسان رشد متوسط سالانه 21درصد برای سال 1401و 25درصد برای سال های بعد پیش بینی شده است.

بهای تمام شده کالای فروش رفته

به منظور برآورد تمام شده کالای فروش رفته و با اعتقاد بر ارتباط مستقیم میان هزینههای تولیدی با میزان فروش، این رقم معادل 47درصد فروش (با توجه به نسبت موجود در سنوات گذشته) در سال 1401در نظر گرفته شده است


و با رعایت محافظه کاری، انتظار می رود طی سال های آتی با افزایش یک واحد درصد در سال به متوسط 53درصد بلندمدت همگرا شود.

هزینه های فروش، اداری و عمومی

هزینه های فروش، اداری و عمومی در سنوات آتی با لحاظ عملکرد تاریخی و انتظارات آتی با نرخ رشد 25درصد نسبت به سال مالی قبل برآورد شده است.

سایر درآمدها و هزینه های عملیاتی

سایر درآمدها و هزینه های عملیاتی لحاظ شده در دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه با منطق یکسان و پس از تعدیل بابت اقلام تکرارناشونده، با توجه به ماهیت وابسته به فروش معادل -2.3درصد از درآمد عملیاتی سالانه در نظر گرفته شده است.

درآمدها و هزینه های غیرعملیاتی

درآمدها و هزینه های غیرعملیاتی شرکت شامل سود سهام، سود سپردههای بانکی و سایر درآمدها می باشد که در دو حالت


انجام و عدم انجام افزایش سرمایه با منطق یکسان و پس از تعدیل بابت اقلام تکرارناشونده، معادل 1.8 درصد از درآمد عملیاتی سالانه در نظر گرفته شده است.

مالیات

نرخ مالیات «پایه» در دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه با لحاظ معافیت مالیاتی مربوط به پذیرش در بورس تهران


و حد نصاب شناوری سهام شرکت و همچنین لحاظ معافیت ناشی از افزایش درآمد عملیاتی اظهاری مرتبط با تبصره 7ماده 105قانون مالیات های مستقیم فرض شده است.


در حالت انجام افزایش سرمایه به دلیل رشد درآمد عملیاتی، نرخ مالیات پایه نسبت به حالت عدم انجام پایین تر خواهد بود.

در عین حال بایستی توجه نمود که انجام افزایش سرمایه موجب قرار گرفتن شرکت در شمول معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه می گردد.


بنا به بند ف تبصره 2قانون بودجه 1401به منظور تشویق سرمایهگذاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس و فرابورس و ترغیب آنها به عدم تقسیم بخش بیشتری از سود اکتسابی و استفاده از منابع حاصل برای افزایش سرمایه


و در نتیجه توسعه بخشهای تولیدی و ایجاد فرصتهای جدید شغلی در سال 1401مالیات درآمد آن بخش از سود تقسیم نشده شرکت های مذکور که به حساب سرمایه انتقال می یابد


(موضوع ماده 105قانون مالیاتهای مستقیم مصوب )1366/12/3مشمول نرخ صفر مالیاتی است.


بدین جهت در حالت افزایش سرمایه، درصدی از مبلغ افزایش سرمایه معادل مبلغ 8.650میلیون ریال به عنوان معافیت مالیاتی در نظر گرفته خواهد شد.

سود سهام مصوب

در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سررمایه، درصرد تقسریم سرود برای سرال 1401معادل 25درصرد سرود قابل تخصریص سرال مالی قبل، برای سرال 1402معادل 45درصرد و برای سرال های بعد نیز با افزایش 10درصرد سالانه تا سقف 75درصد در نظر گرفته شده است.

اندوخته قانونی

در اجرای مفاد مواد 140و 138اصرلاحیه قانون تجارت مصروب سرال 1347و ماده 73اسراسرنامه شرکت، هرساله معادل 5درصد سود خالص به عنوان اندوخته قانونی محاسبه و در پیش بینی ها لحاظ گردیده است.


به موجب مفاد مواد یادشده تا رسیدن مانده اندوخته قانونی به 10درصد سرمایه شرکت، انتقال یک بیستم از سود خالص شرکت به اندوخته فوق الذکر الزامی است.


اندوخته قانونی قابل انتقال به سرمایه نیست و جز در زمان انحلال شرکت، قابل تقسیم بین سهامداران نیست.

مفروضات مبنای پیش بینی صورت وضعیت مالی

دریافتنی تجاری و غیرتجاری

دریافتنی های تجاری و غیرتجاری شرکت در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه، برحسب درصدی از درآمدهای عملیاتی متناسب با روندهای تاریخی شرکت محاسبه و برآورد گردیده است.

موجودی مواد کالا

برای سنوات آتی در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه، برحسب درصدی از بهای تمام شده کالای فروش رفته متناسب با روندهای تاریخی شرکت محاسبه و برآورد گردیده است.

پیشپرداخت ها در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه، برحسب درصدی از بهای تمام شده کالای فروش رفته متناسب با روندهای تاریخی شرکت محاسبه و برآورد گردیده است.

سرمایه گذاری کوتاه مدت

در دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه به صورت ثابت و معادل مبلغ ابتدای سال 1401برآورد گردیده است.

دارایی های ثابت مشهود و نامشهود

در دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه، نرخ موزون استهلاک معادل 12.5درصد سالانه و خطی فرض شده است. همچنین سالانه معادل 500هزار دلار خالص افزایش دارایی ثابت مشهود در نظر گرفته شده است.

نرخ دلار سال مبنا 320.000ریال با رشد سالانه 25درصد فرض شده است. در خصوص دارایی ثابت نامشهود نیز عدم تغییر لحاظ شده است.


پرداختنی های تجاری و غیرتجاری برای سنوات آتی در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه، برحسب درصدی از بهای تمام شده کالای فروش رفته متناسب با روندهای تاریخی شرکت محاسبه و برآورد گردیده است.

سود سهام پرداختنی

سود سهام پرداختنی در حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه به صورت درصدی از سود مصوب همان سال برآورد شده است


و درعین توجه به روندهای تاریخی، به موضوع تغییرات صورت گرفته در خصوص الزام پرداخت سود از طریق سامانه سجام و احتمال کاهش مهلت پرداخت سود سهام از 8به 3ماه نیز توجه شده است.

پیش دریافت ها

نظر به عدم استفاده شرکت از پیش دریافت، در هر دو حالت انجام و عدم انجام افزایش سرمایه صفر در نظر گرفته شده است.

ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان

ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان به صورت سالانه 25درصد رشد داده شده است.

عوامل ریسک

موضروع افزایش سرمایه پیشنهادی و فعالیت شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام) با ریسک هایی همراه است. سرمایه گذاران باید پیش از تصرمیم گیری در خصوص سررمایه گذاری در این شرکت، عوامل مطرح شرده را مدنظر قرار دهند.


ریسرک تأثیرگذار بر فعالیت شرکت که ناشی از تصمیمات خارج از اختیار شرکت بوده به شرح زیر بوده است:

ریسک تغییر تکنولوژی

قدمت مجموعه کشت و صنعت پیاذر (آسان) به 5دهه می رسد. در زمان احداث کارخانه دقت شده تا ماشین آلات و تجهیزات از بهترین و به روزترین انواع خود تهیه گردد اما همواره احتیاج به بهینه سازی ماشین آلات و استفاده از تکنولوژی روز است.


از این رو ارتقای تکنولوژی خطوط تولیدی و نگهداری و تعمیرات بهنگام، جزو اولویت های
شرکت است.

ریسک ملاحظات قانونی

به استثنای قوانین و مقررات عمومی، مقررات و قوانین خاصی بر شرکت حکم فرما نیست و تعهدات کارفرما در قوانین کار، تأمین اجتماعی، مالیات های مستقیم و قانون تجارت و تعهدات به سازمان بورس و اوراق بهادار، استاندارد،


مقررات مربوط به نظارت بر مواد غذایی و دارویی، منابع طبیعی و محیط زیسرت به نحو احسن مورد توجه مدیریت شرکت بوده و تاکنون مشکل قابل توجهی وجود نداشته است.

ریسک ورود رقبای جدید

به علت موانع ورود کم، هر ساله واحدهای تولیدی جدیدی به این صنعت اضافه شده و در آینده نیز احتمال می رود واحدهای جدید دیگری افزوده شوند


ولی با این وجود به دلیل اعتبار و خوشنام بودن برند و کیفیت محصولات تولیدی تغییر چندانی در فروش محصولات تولیدی شرکت که منجر به تحت تأثیر قرارگرفتن از رقبای جدید شود، پیشبینی نمی شود.


در عین حال، به دلیل نزدیک کارخانه به همسایه های غرب و شمال غربی ایران دسترسی مناسبی به بازارهای صادراتی نیز وجود دارد.

ریسک تداوم رکود حاکم بر صنعت بازار

رکود حاکم بر تولید کشرور و تغییرات نرخ ارز و افزایش شدید قیمت ها بر کل بازار تأثیر داشته
ولی خوشبختانه با مدیریت دور اندیشانه و برخورد مناسب با مشکلات و هدایت صحیح بازار محصولات شرکت آنچنان تأثیر با اهمیتی در فروش محصولات تولیدی اتفاق نیفتاده است
و تداوم رکود موجود مانع از افزایش سطح فعالیت شرکت نگردیده است.

ریسک مواد مصرفی

به سبب ماهیت فعالیت شرکت در بخش کشاورزی و صنعت تبدیل مواد کشاورزی و چالش های پیش رو در سطح کشور در این زمینه، می تواند در فعالیت شرکت تأثیرگذار باشد.


شرکت به مواد اولیه ای مانند آب پنیر یا مواد لبنی نیازمند و وابسته است که می تواند به لحاظ مقدار یا نرخ تامین دستخوش نوسانات خارج از کنترل شرکت گردد.

پیشنهاد موضوع افزایش سرمایه به مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام

هیات مدیره با توجه به تحلیل های مالی ارائه شرده در بخشهای قبل تحت عنوان بررسی موضروع افزایش سررمایه، منابع و مصارف آن، روند عملیاتی شرکت
در سال های اخیر، پیش بینی و برآورد عملکرد شرکت طی سنوات آتی با دو فرض انجام و عدم انجام افزایش سررمایه، هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت پیاذر (سهامی عام،)
با لحاظ نمودن صرفه و صلاح شرکت به این نتیجه رسیده که در راستای اهداف تشریح شده و به منظور دستیابی به چشم انداز آتی، تأمین مالی از طریق افزایش سرمایه امری ضروری است،
در نتیجه پیشنهاد می گردد مجمع فوق العاده صاحبان سهام، در چارچوب قوانین و مقررات مندرج در اصلاحیه قانون تجارت و همچنین مفاد اساسنامه شرکت:

✓ با افزایش سرمایه به میزان 191،000میلیون ریال (معادل 120درصد سرمایه فعلی) از محل سود انباشرته موافقت و انجام مراحل ثبتی افزایش سرمایه را طی یک مرحله به هیئت مدیره شررکت تفوی نماید.

✓ لازم به توضیح است که در صورت موافقت صاحبان سهام با افزایش سرمایه، سرمایه شرکت به مبلغ 350،000میلیون ریال (منقسم به 350،000،000سهم یک هزار ریالی عادی با نام) افزایش خواهد یافت.

شرکت افق پویان توسعه آماده همکاری در زمینه های متعدد خدمات مدیریت با شرکت های سهامی عام با شرایط ویژه می باشد که بعضی از این خدمات عبارت اند از:

• کارگاه های آموزشی

– کارگاه آموزشی افزایش بازدهی جلسات هیئت مدیره
– کارگاه آموزشی نرم افزارهای ویژه مدیران ارشد شرکت ها
– کارگاه آموزشی مذاکره های سازمانی و کسب و کار
– کارگاه آموزشی مدیریت زمان و افزایش بهره وری فردی

• تنظیم گزارش ها و اسناد

– تنظیم گزارش فعالیت سالانه و 6 ماهه
– تنظیم گزارش وضعیت پیشبرد اجرای استراتژی ها

• طراحی ابزارهای مدیریت

– داشبوردهای مدیریت سازمانی
– داشبوردهای مدیریت استراتژی هولدینگ
– داشبورد ارزیابی و اولویت گذاری خرید، تملک و ادغام شرکت ها

سایر خدمات شرکت افق پویان توسعه عبارتند از:

واحد مستقل خدمات مدیریت استراتژی

واحد مستقل خدمات حسابداری مدیریت

واحد مستقل خدمات مدیریت ریسک

واحد مستقل خدمات عارضه یابی و توسعه سازمانی

واحد مستقل خدمات ارزیابی و ارزشگذاری سازمان ها

خدمات مشاوره برنامه ریزی استراتژی

خدمات مشاوره مدل کسب و کار

خدمات مشاوره ساختار سازمانی

خدمات مشاوره مدیریت برند

خدمات مشاوره توسعه کسب و کار

خدمات مشاوره قیمت گذاری

خدمات مشاوره مدیریت محصول

خدمات مشاوره خرید، ادغام و مشارکت (M&A)

خدمات مشاوره برنامه بازاریابی و مارکتینگ پلن

خدمات مشاوره برنامه ریزی فروش

خدمات مشاوره مدیریت نوآوری

دانلود اطلاعیه کدال

دانلود مصوبه هیأت مدیره

گزارش توجیهی افزایش سرمایه

شرح مختصر:
افزایش سرمایه شرکت ملی صنایع مس ایران 13 آذر 1401 و گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 400,000,000,000,000ریال به مبلغ …

منبع:
سامانه کدال

شرکت کشت و صنعت پیاذر
نماد: غاذر

Keywords:
افزایش سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر 28 آذر 1401
سرمایه شرکت کشت و صنعت پیاذر
شرکت کشت و صنعت پیاذر
کشت و صنعت پیاذر
غاذر

آگهی

محصولات
و خدمات

Ads [@] OPRTco.com

بهبود فرآیندهای خودروسازی برای افزایش کیفیت و کاهش زمان تولید - businesstk.com

بهبود فرآیندهای خودروسازی برای افزایش کیفیت و کاهش زمان تولید

بهبود فرآیندهای خودروسازی برای افزایش کیفیت و کاهش زمان تولید بهبود فرآیندهای خودروسازی برای افزایش کیفیت و کاهش زمان تولید...

آگهی

محصولات
و خدمات

Ads [@] OPRTco.com

نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ -آذر 1402 MIPIM ASIA - businesstk.com

نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ -آذر 1402 MIPIM ASIA

نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ -آذر 1402 MIPIM ASIA نمایشگاه صنعت املاک هنگ کنگ 2023 MIPIM ASIA نمایشگاه صنعت املاک MIPIM ASIA هنگ...
دستگاه اتوماتیک تراش فلزات مدور ثبت 109991 - BusinessTK.com

دستگاه اتوماتیک تراش فلزات مدور ثبت 109991

دستگاه اتوماتیک تراش فلزات مدور ثبت 109991 اختراع دستگاه اتوماتیک تراش فلزات مدور موضوع دستگاه اتوماتیک تراش فلزات مدور به صورت...
1400 06 17 خدمات مشاوره استراتژی 004

مشاوره استراتژی

1400 06 17 خدمات مشاوره Business Model 005

مشاوره

Business Model

1400 06 17 خدمات مشاوره مدیریت محصول 003

مشاوره مدیریت محصول

1400 06 17 خدمات مشاوره Marketing Plan 003

مشاوره

Marketing Plan

1400 06 17 نوآوری 003 scaled

نیاز روز نوآوری

1400 06 17 کارآفرینی 007

نیاز روز کارآفرینی

1400 06 17 عارضه یابی 002

نیاز روز عارضه‌یابی

1400 06 17 پسا کرونا 002

نیاز روز پسا کرونا

1400 06 17 محیط زیست 003

نیاز روز محیط زیست

1400 06 19 ادج استراتژی 002

نیاز روز Edge Strategy